Wednesday, January 5, 2011

Rugi Tak Beli Kalau dah Sampai Jengka

Memang rugi weiiii.. 
Pada aku yang jarang sekali ke sini... 
Memang kena singgah ke sini la.. 
Kemain banyak lagi kepok lekor... 
Yang sedap kepok losong tu... murah jugak kot.. 
Seplastik beso... ada dalam 70batang kecik tu.. RM18 kot... 
Oh yeee.. aku tak turun... 
Anak bujang tu tengah tido kat pangku aku.. 
Kemain kematu bontot aku memangku budak 4tahun.. dengan berat 15kg... 

Macam ko pangku 3 kampit beras 5kg gitu.. 
Sila bayangkan... sbb tu aku pakai seringkas mungkin... hahahahaha...
  
Kemain suka memasing dapat makan kepok lekor.. 
Tapi siyes sedap la weiiii... ngan sos dia tu.. perghhh... sodap!

Jangan suh aku banding ngan kepok ganu.. 
Tak tercapai lagi nak ke sana tu.. mana yang ada ajelah yeee..

13 comments:

Mama AqiL said...

Ko kena Rasa Kepok Ganu Wei...

Sure ko Akan kata Kepok Ganu lagi Sedap..hihiihihi.

Echa said...

mama aqil...

aku dah sbut dah tu wei... blom dapat pun lagik.. kecik ati ni... takde yg nak kirim ke aku.. hehehehhe... nanti aku g ganu ek..

Ieda Al-Habsyi said...

kene try kalo ke sana, leh kak echa tunjukkan :)

ciK mOt ©™ said...

sejak bila ko jadi orang jengka ni...banyak citer sal jengka jek skang...anehhh...

atty's said...

sodapnya kopok..mintak sikit.

Pn. Zana said...

sy pun selalu beli kepok kat sni otw nak balik kampung. sedap sgt kan ?

eT said...

saya anak jengka jugak...
peminat kepok leko jugak..
kat mana kedai nih??huhuhu

Echa said...

ieda.. aku boleh tunjukkan gambo ni je... tak tau jalan wei.. tau tau je dah tiba.. hehehehe

Echa said...

cik mot... hehehehhee... apa salahnya aku citer sal jengka wei... kata jengka di hatiku.. ehehehhee

Echa said...

attys...

kepok dah settle dah.. sekejap je.. heheheheheh...

Echa said...

pn. zana.. memang sedap.. puas ati... selalu jugak singgah beli ke??? bes kan...

Echa said...

et..

alamak.. jangan tanya jalan.. sbb tido.. sedar je dari tido... kete dah tiba kat kedai ni... heheheehe

Drama Mama said...

walaweiiiiiiiii!!!!!! tetiba ngidam kepok lekor gak, boleh? haha

http://twinkywinkystars.blogspot.com