Friday, January 21, 2011

Keputusan Giveaway Januari 2011

Maaf kengkawan... 

Disebabkan aku tengok macam takde siapa lagi nak meneka untuk Giveaway aku ni... 

Jadi.. aku pendekkan masa meneka yeee... sehingga jam 4.00 petang ini... 21 Januari 2011... 

Sbbnya... aku dah nak pegi jenjalan hujung minggu ni... 

So, aku boleh beli hadiah seme... 

Dan.. aku akan beli lebih.. sbb balik dari jenjalan.. aku akan buat Giveaway lain... 

Jadinya... siapa yang nak meneka... sempat lagi... 

Untuk pengetahuan.. masih takde peneka paling tepat untuk kedua-dua soalan tu yeeee... 

Peneka yang tepat dan pantas untuk soalan I dan Soalan II aje yang dah ada... 

Sebelum jam 4.00 petang ni yeeeeee... lepas tu ditutup terus... 

2 comments:

atty's said...

okeh .kty dah terai ..

eima said...

aku tak mo teka dah ... dah tak dak idea ... hahha dah puas google ..tp tak jumpe jawapan yg berkenan