Wednesday, January 5, 2011

Harga Minyak Naik Lagi RM0.10

Pagi ni dengarnya harga minyak naik lagi RM0.10... tak kisah la ron apa sekali pun... 


Janji minyak petrol... keperluan harian tu... 


Dengarnya baru baru ni... minyak masak kurang di pasaran.. sbb ada rumours harga minyak masak nak naik.. 


Rupanya minyak masak kurang... minyak petrol yang naik...


Ada kena mengena ke... ke sekarang... minyak masak dah boleh masuk dalam tangki kete?? 


Penemuan terbaru??? 


Takpelah... kan kita baru dapat bonussssssssss... banyak plak tu... 


Syukur alhamdulillahhhhhhhhhhh... 


Kita pun kadang kadang guna minyak angin je masuk dalam tangki... 


Kadang kadang minyak urut.. apa minyak yg boleh masuk.. ok je..


Rasanya memang takde menjadi hal langsung kot... 


Ok... kita abaikan ajelah kenaikan minyak tu... 


banyak lagi mende nak dipikirkan kelak... bonus tengah tahun ni.. bonus ujung tahun ni lagiiii... lagipun naik setakat rm0.10 jeeeeeeee.. bukan naik rm10.00.... 


ishhh.. ishhh.. ishhhhh... 


Kira ok la tu kan??????? 

5 comments:

*Miss Geli^ said...

alah..seposeng je pun...
lagipun harga minyak kita ni kan sangat murah nak berbanding dengan negara lain...

aku nak heran ape..gaji aku kan dah cecah 20ribu sebulan..tu tak campur lagi dengna projek projek yang najib bagi kat aku..masyuk juta juta beb...tak heran la minyak naik....



lepas ni aku nak proses minyak sendiri plak...minyak dhab ganti minyak petrol...


*makan hati*

Ena said...

heheh..

Mungkin tak nampak sangat kenaikan 0.10 tu.. sedangkan makanan yg naik lg mandadak dari harga minyak ni kan!..

Echa said...

ms geli..

betul jugak tu wei.. tak yah amik kisah sangat la... gaji 20k sebulan.. boleh pakai heli je pegi keje.. h ehehehehhehe

Echa said...

ena..

itu yg pelik...
minyak petrol naik harga.. makanan plak yg melampau naik harga jugak.. pelik betul... heheheh

mamawana said...

Menteri kata ...alaaa naik seposen jer... apa nak bisingggg.... minyak tanah naik 10 sen, roti canai naik teh tarik naik 10 sen..semua naik dah berposen posen ..nanti tambang teksi naik, tambang bas naik..skirt pendek bertambah naik... pencapaian diutaman rakyat didahulukan...so rakyat kena rasa dulu naik seposen sana seposen sini....