Tuesday, January 4, 2011

Temerloh - Ulu Jempol - Jengka

Ini gambar masa kat dalam rumah dulu... sblom turun ke dewan.. 
kita bergambar dulu.. 

Oh yeee. jangan tanya kenapa aku berpakaian camtu... 
masih sopan ke kenduri yeee.. 
Aku tak berpakaian ketat... menjolok mata atau jarang.. 
Ok je baju tu.. 

Cuma aku selesa berjalan jauh mengenakan pakaian sebegitu.. 
Ringkas dan selesa.. sekian.. :)

Ha.. kitaorang balik hari yeee.. 
Gerak dalam kul 8pg.. dalam kul 11pg dah sampai Temerloh... 


Ini gambar kanak-kanak yang ikut rombongan cik kiah.. kemain haru biru.. 
Ini adalah tuan rumah... mak pak pengantin.. dengan nek dan mak aku... 

Oh yeeee.. majelis makan makan tidak berakhir di sini... 

Aku ingat.. lepas makan terus nak merambu ke.. balik ke.. 
Tu pasal pakaian gitu je.. 
Sekali ada rumah kenduri lain nak pegi... 
Tabahkan hati ajelah.. hahahahahaaha
Last but not least.. gambar kami dengan pengantin... 
Kenapa aku rasa muka kak aku sama betul ngan budak tu.. 
Padahal.. kami yg adik beradik ngan dia.. :P

Kita sambung je citer... 
Lepas makan dua tiga pinggan kat sini... 
Terus zasssss ke Ulu Jempol... 
Ada jemputan lain..
Makan lagi rupanya... dah rezeki kan.. jangan tolak.. :)

Dari Ulu Jempol.. kita terus zassss ke 
Rumah in law kak aku plak... 
Duduk sekejap.. lepas tu.. terus balik ke melaka... 

Sekian ajelah tentatif perjalanan kami di permulaan 2011

Bertarikh 1/1/11

5 comments:

Mrs. Hakim said...

ensem anak kau echa.. kemain lagi putih.. ada potensi menjadi rebutan gadis tu.. :)

Echa said...

mel ..
banyak banyak gambo... aku siap posing bagai.. itu ke ko nak komen ke.. hehehehehehhee.. aku tak menarik ke di mata ko? hahahahaha

~aSHa~ said...

mel..tgk mak dia la...

eh echa..gambo ko yg 1st duduk bersimpuh tu..aku tgk ko la yg paling nampak mcm anak dara...sweet je...kurus nampak time tu...itu kamera rosak ke apa? ehehhehehee tapi mmg sweet tu...

jawab jgn tak jawab..

Echa said...

asha..
ye.. sekali lagi aku jawab...

ok.. ha.. betul mel.. tengok ibu dia. hahahahaha.. kan comel.. :p

ohh.. mmang sweet kan.. puas gile aku control agar nmpak lebih ayu dari yg lain.. kamera aku dalam keadaan elok tu... kalau guna dslr.. mgkin impaknya lebih ok kan?? hehehehehehe.. eh.. lupa.. tinkiu.. malu ahhhh...

Mama AqiL said...

Ecah,

Gaya ko mmg Santai...but so Sweet.