Tuesday, January 4, 2011

Melaka - Temerloh

 Permulaan tahun 2011 kita mulakan dengan sesi ke rumah kenduri kawen...
Anak pakcik aku yang kawen... buat kat Dewan Dato' Ramli Yusoff
Kat dalam Kawasan Perumahan PDRM... 
Oh yeee. pakcik aku polis... bahagian apa ek... entah.. hehehehe.. 
lebih kurang CSI kot.. hahahahaa
Ha.. banting ni belah lelaki nye tarikh tu... 
yang aku pegi ni.. belah perempuan tu... 
1/1/11
Pelamin dia lawa ko.... ijau lagi... 
 Tapiiii.. yang paling aku puas ati... dan gumbira... 
Sbb lauk dia sedapppppp... 
Dalam pinggan tu seme jenis lauk ada... 
Ayam masak merah... Daging dendeng... Acar timun... ikan masin.. 
Satu lagi aku tak mik.. daging kurma.. 
Kat melaka pun banyak.. tu tak heran.. hahahahaa
Tapi memasing dah lapar.. buat cam rumah sendiri je.. 
Tambah lauk.. tambah nasi.. selamba je bangun..:)
 Bawah ni sebahagian dari  hantaran... 
 



Gambar tuan blog menggedik nanti ek... 
Panjang sangat entry dengan gambo gedik nanti orang malas nak tengok dah... :p

lagipun entry camni.. kena ada banyak part.. 
kan.. kan.. kan.. hahahahaha


5 comments:

~aSHa~ said...

ko singgah umah mak aku tak? mak aku sihat?

dia kawin 8 jan ke? uish belum lagi tu...


patut la ko suka menyiasat mcm CSI..keturunan rupanye

Echa said...

asha.. aku jawab ni.. aku jawab..

kan ke tu banting lelaki.. nama lelaki dulu tu... heheheh.. belah lelaki 8hb... aku pegi tu.. 1/1/11..

eh.. mak ko sehat.. dia tanya.. ko tak nak balik kg ke.. hehehehe

Ieda Al-Habsyi said...

pelamin dia lawoo la :)

Kaseh said...

mmg lawo pun pelamin dia...

Echa said...

ieda.. kaseh..
ye.. pelamin dia memang cantik.. aku pun terpaku.. tapi makan tetap makan.. kemain selera lgi.. hehehehe