Wednesday, January 12, 2011

Macam macam

Banyaknya perkara yang tertinggal dalam seminggu dua ni... 


Tapi masih ada lagi bekas bekas kebahangan tu... 


AJL25 lepas... 


Ada je lagi rasanya yang menceritakan pasal kemenangan Ana Rafali tu... 


Aku ok je... siapa pun yang menang.. tak bawak kesan pun dalam diri aku... :p


Tak tengok sangat pun AJL... tv tetap bukak.. tapi mata kat skrin laptop.. tengok dvd korea.. :)


Telinga dengar AJL... mata pandang laptop.. sbb dvd korea tu baca subtitle omputih tu je... heheheheheh.. 


Cuma aku sempat tengok Tok Ti buat persembahan tu.. lagi bes dari yang bertanding.. hahahahahhaa.. 


Eh... betul apa... aku suka pembukaan dengan penutup AJL... tu dah kira puas ati dah dapat tengok... 


Lepas tu... kisah yang budak perempuan 3 tahun meninggal baru baru ni... kena dera ibu tiri... 


Nauzubillah la kan.. apa salah budak comel tu... sedih kan... tapi allah lebih tau apa yang terbaik untuk dia... 


Pastu kisah Air Asia jatuh tu.. ishhhhhh... macam macam sekarang ni kan... 


Banyak jugak mende nak share.... 


Tapi satu satu la... nanti ingat nak jugak buat GA... lama tak buat gitu kat blog ni kan... 


Ringkas je.. tak payah nak letih letih bagai... 


Ok la... selamat hari RABU.. jangan lupa CSI malam ni.. heheheheh

4 comments:

Ena said...

jap je kan.. dah rabu lagi.. ;D

Kaseh said...

hehe macam2 citer dalam seminggu.. pheww..begitu cepat masa berlalu..
kaseh dah khatam dah csi ...adik donload so marathon tgk 2 ari berturut2..

ciK mOt ©™ said...

aku vote CSI NY...hehehe

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Hye..salam perkenalan :)

CSI Miami? CSI NY? season baru ke?T__T

Do visit and join Giveaway 'My Favorite......." at http://shinnaz.blogspot.com/2011/01/giveaway-my-fav.html

thanks u darlings!