Tuesday, April 28, 2009

Tag Gambar Kahwin Plak

ni ibu hadif ngan hanan ni, marah sbb aku tak buat tag dia.. heheehhe.. so, aku buat yeeee.. dah buat tauuuuu..

Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...


-nak jugak gambo kai gaun cam izan.. hahahaha... lagipun gambo kai baju kebaya ijau ngan baju biru masa bertandang tu make up dia kemain 'hebat' lagi.. segan yuuuuu.. hahahaha


1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

- gambo ni nampak aku lebih kurang tinggi jek ngan laki aku kan??? haaaaa.. itu yg paling utama
- gambo ni nampak cerahhh sket...
- gambo ni nampak cekci skettttt.. hahahaha..
- gambo ni gambo kai gaun.. yelah.. jarang tu dapat kai gaun.. salunya kebaya... baju kurung jek.. hehehehe..

2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?

25 Ogos 2006 tarikh nikah... 26 Ogos 2006 tarikh bersanding... buat kat umah mak aku je.. kat nyalas, melaka.

3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???

tema belah perempuan ialah ijau pucuk pisang.. tema belah lelaki kaler purple sbnarnya.. tapi kitaorang kai baju kaler blue... boleh ar kan..

4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???

kalau la aku bley taip 'he's so loving.. caring.. romantic'.. hahaha.. cetttt.. sesungguhnya alam perkahwinan tidak seindah alam percintaan.. setuju tak??? tapi tak bermakna dia takde langsung ciri ciri itu.. yg pastinya sikap hormat orang tua tu yg paling aku kagum ar... hehehe.. (kembang idong dia kalau baca).. dan lagi satu dia sangat penyabarrrrrrr.. sangat... tapi kalau angin lintang datang... aku nak jeling pun tak berani.. hehehhe

5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.

harapan mestilah... mengharapkan sesuatu yang indah... yang berakhir dengan segala kebaikan.. moga ikatan perkahwinan yang terbina berkekalan hingga ke akhir hayat.. semoga kebahagiaan, kerukunan dan keindahan ini milik kami selamanya... aminnnnnn....

6. Tag 6 orang lain tuk buat tugasan ini..

* kak ratna

* kak mimi

* nojah

* sesaper jek yg singgah kat sini.. sila buat..

2 comments:

Mama Lyna said...

aku singgah tp nama aku takde..so takyah buatler kan...lagipun aku kawin aku takde pakai gaun, gaun tak muat...hehehehe

Echa said...

wei... kan aku cakap saper je yg singgah kena buat.. ko tolong buat.. kalau tak, aku letak nama ko sat gi.. hehehe.. aku paksa wei... takde gaun pun ok... sila buat.. tq