Monday, April 27, 2009

kalau bab tunjuk perasaan, mengamuk, serah je pada anak bujang aku ni.. memang xcellent... :p
dah pandai nak tunjuk perasaan, dah pandai melawan kan.. geram tau.. naik darah bila dia buat perangai... tapi cam kata Dr Fadzilah Kamsah, kalau anak menakal.. anak buat hal... sepah sepah barang... cakap la 'alhamdulillah'.... :) memang kekadang praktikkan.. tapi kekadang perkataan 'alhamdulillah' tu boleh jadi 'astaghfirullah'... secara spontan yeee... sbb tahap kesabaran aku ni memang tak panjang.. hehehehe...

ini kes apa pun aku dah tak ingat.. sabar ajelah.. baring kat alas kaki.. mana tak hangin.. kalau baring kat bantal ke... idok ler sampai aku terjerit kan.. ni kat tempat yg tak sepatutnya camtu.. bila aku nak angkat, dukong kononnya.. dia bley ar mengelupur sambil lenturkan badan dia.. ala-ala buluh betong... iskkk.. bukan tak pujuk.. bukan tak cakap bebaik.. segala macam bende dalam peti sejuk.. mende atas meja dah aku hulurkan kat muka dia... tapi tak jalan..

memang kena banyak sabar lah kan dengan karenah bebudak ngah melasak camni... hikksss.. nak kata tak bising tu tipu ar kan.. memang kekadang tu tinggi sore jugak.. tapi dia macam ler kesahhhhhh... hapahhhhh... aku yg makan ati.. hehehehe

No comments: