Friday, April 17, 2009

Citer ari Jumaat lak..

arini apdet lambat sket..
org laen dah balik umah tido...
balik umah memasak..
balik umah nengok tb..
aku baru nak apdet blog..
tadi pagi miting jabatan..
sesi kenal kenalan ngan staf baru seme..
bos gelak gelak seme...
makan makan.. (cam beselah sesi wajib)
minum minum...
dari kul 8.30pg.. sampai 10.35pg baru settle..
dah tu... mkan t.hari lak sampai..
tadi minum pagi yeeee..
nasi ayam pun tiba...
melantak lagikkk..
sampai kul 1.30 t.hari..
tok mydin dah seru-seru..
bergegas lak g mydin yg dah sekangkang kera tu..
tak sampai 5min dah sampai...
kalau jalan kaki dalam 10min gak kot..
kalau merangkak dalam 1/2 jam la kot :p

takde mende pun yg dibeli.. cuma try cincau fitrah..
cam gambo kat bawah ni.. murah sajooo..
rm1.80 sebotol.. sedapppppp... sius sedap..


caye dakk?? itu jek yg aku li sepanjang kat mydin tadi..
hehehhehe... alhamdulillah...
di hari jumaat yg mulia
aku berjaya menghalang hasutan
setan yg berkeliaran menghasut aku
membazirrrrrr... alhamdulillahhhhhhh...
:)

2 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

nak rasa air cincau ni weii...dah ko beria kata sedap sangat...hahaha...

Echa said...

sedap..sius sedap.. ko rasalah.. kat mydin ada jual... aku dah rasa sebotol.. laki aku pun cakap bes.. terus li 5 botol aritu..