Saturday, April 18, 2009

entry mari main masak -masak...



arini kita main masak masak : -
ayam goreng itam legam, sup sayur campur, tempe goreng cili padi...
mudah kan??? itu masakan orang malas... dan jugak masakan yg tak pandai masak. :p

dah petang sket gerak g sepital.
atok somi aku sakit.. umo dah lapan ploh lebih dah pun..
sakit tua.. sebelah buah pinggang tak berfungsi..
so, tadi dah operate buang darah beku...
harapnya moga pasni sehat semula la hendaknya..

pas g sepital, menyinggah mik gambo pasport lak..
hampeh... naik segan aku tengok muka sendiri..
giler punya selekeh ar...
ahhahahahaahh..
dengan muka berminyak.. pucat lesi..
cam hape jek..
sakit ati aku.. budak tu ble lak print muke aku jek..
dia zoom gamaknya..
nampak ler lubang idong seme..
hangin betol..
mujur la murah.. rm5.90 saje untuk 12 keping gambo...
siap pun 5 menet saje..
terubat la sket ati aku nehhh.. :)

n last destination ialah...

dan ini ajelah citer tuk ari sabtu....

7 comments:

~aSHa~ said...

mana gambo pasport

Echa said...

owhhh... gambo pasport tadek.. aku tak tempek... kalau tempek.. kira dah membuka pekong di dada.. hahahaha... takdela wei. segan akooo..

.:Iz-aNn (",):. said...

aler...nak nengok gak gambar pasepot tu...nak tumpang gelak sama ni...hahaha...

*Miss Geli^ said...

amik pasport..waaaa..nak g obersea tak gtau pun..mana mau pigi?

Echa said...

huh.. bab gelakkan aku ske ar... tak bole.. tak bole... sedih giler kalau tengok gambo tu... tak jadi gelak wei.. nangis je.. hehehehhehe

..nOj.. said...

aku ingat ayam goreng berempah tu... xsangka lak ayam goreng biasa je... ko letak ape nk jd kaler itam tu weh... hehehe

nota : tgk tempe teringat nora

Echa said...

nora jual tempe ke???