Thursday, April 16, 2009

Jcard Fiesta

Cam yang aku war-warkan aritu, 15hb ari rabu..
cuti umum aritu ada jcard fiesta...
so, memang plan nak pegi, ari cuti lagipun... :p
aku p ngan mak aku je ke jj tu...
en.somi ngan aqeef g tempat lain pas drop by kan aku kat jj...
ramai weiiii.. ujan lak tu..
tapi tetap tak menghalang niat suci murni orang yg nak bersoping tu...
aku sampai pun dah kul 9 lebih camtu...
memang dah ramai giler umat kat dalam tu..
aku pun apa lagi.. sampai jek, amik trolly,
terus tuju ke bahagian kanak-kanak...
hehehhehe.. beselah kan..
memang merata-rata nampak kad 50% ngan 70% tu tergantung-gantung..
terbuntang biji mata aku... bukan tengok kad merah tu..
tapi tengok ramai giler umat menyerbu kat bahagian tu...
uishhh... betol punya semangat la kan..
aku pun capai jek baju aqeef dua tiga lai..
memang dah ada list pun sblom kuar soping..
yelah.. amalkan berbelanja berhemah
(berhemah sangat laaaaaa... :))
dalam pada berhemah tu... kat bahagian bb jek bis dekat 100..
turun lak ke bawah..
nak turun bawah tu azab giler arrrr...
yelah.. ngan trolly kan..
takkan nak bawak turun guna eskelator lak..
ada ngan haku haku sekali menjunam nanti.. heheh

kat bahagian bawah ni lagi ramai..
derang ni kaye betol arrrr..
kat atas jumpa derang..
kat bawah pun jumpa derang.. hhehehe
kat bahagian men's aku cuma beli short tuk en.somi je..
pastu menyinggah lak bahagian make up tu seme..
giler weiiii...
ZA nyer lipstik ngan gloss ke mende tu..
cuma rm4 sebatang.. gilooooo..
tapi aku takde minat sangat ke arah itu..
so, aku pass away aje... hahahahah

pastu lalu plak orang buat happy hour..
album beso rm25 hengget tu..
dia jual rm7 sajoorrrkkk..
so, aku rembat..
mak aku tanya nak buat pe??
nak bagi adiah ari guru ke??
hahahahah...
aler.. dah murah.. lagipun bley isi gambo gambo kan??

p lak menyinggah ke bahagian dalam wanita.. :p
nampak lak skiva ada buat offer..
70% tuuuuu... (tapi dah sedia maklum ar..
stakat tutup mende alah tu jek cecah ratos.. giler hapa??
offer 70% pun masih lagi mahal... )
aku beli yg rm30 sblom lesss..
kira ar baper.. satu lagi aku rembat murah skett..
dah pas oper rm10 sajoookkk.. murah kan??
hehehheeh

baju baju aku tadekkk yeee..
memang sejak dari dulu dulu pun
aku memang takde soping baju aku pungggggg..
heheheh..

oowhh.. tempat lain yg menarik cam tempat kasut seme tu..
bukan tak singgah..
tapi kalau singgah bole lemass yeeee..
pepaham ajelah
ngan bau ketiak..
ngan bau kentot seme tuhhh..
boleh pitam time memilih..

last port aku ngan mak aku,
bahagian market..
iaitu bahagian ibu ibu dan isteri isteri...
(iye ke.. ??? nampak cam bahagian para somi jekkkk... )
sbb isteri sebok dia bahagian laen agaknya.. hehehehe
murah jugak ar barang dapo..
beselah dah nama pun operrrr..
penuh jugak ar trolly...
beli pun barang yg memang penting jeeee...

aku kali ni pun blanje ala kadar je...
'lembaga hasil' takde untung sangat..
so, nak berjoli sakan pun tak pat...
hehehhehe.. cuma rasa rugi time nak tukar voucher laaa..
kalau jcard day biasa ble dapat dalam rm30
tapi yg ni dapat tak sampai rm20 punnn..
aler.. saper suh datang beli time ni kan??
takde saper pakse pun.. heheheh..
tapi ok ar.. dpat la jugak selai dua baju raya tuk aqeef..
dia bley dapat baju raya.. sbb dia tak pose lagi..
aku nyer tak bley lagi..
sbb tak ganti pose lagi.. :p..
tapi kan.. aku rasa..
pasni kalau ada jcard day lagik..
aku nak rembat comforter la plak.. :)
sekian citer sal soping..





3 comments:

Anonymous said...

itu je ke... nape x ambk gambo troli cam laki izan buat tu... br la real sket

ayang said...

haha ye la kan? gile hape len kali ambik skali umat yg reramai tu.
mak pak aku siap suh balik kg sbb jj oper.. apa xkan semata jj oper aku harus balik kg? baik punya pancing mak pak aku nih..

Echa said...

trolly ke amik gambo gak ke wei.. nampak tak real ek.. nampak cam baju tu aku dah beli 8 tahun dulu ke??/ heheheh... nanti aku mik ar lenkali ek... siap ngan muke cashier tu sekali masa scan barang.. ok tak?