Wednesday, April 22, 2009

Nampaknya jarang jarang ar dapat apdet blog ni..
tak pat ar nak jadi pemblogger tegar lagi.. :p
skang ni keje banyak sket.. (banyak ke skettt?? ) hahahaha
bertambah la.. (padahal orang laen pun keje jugookkk)
beselah orang yg memang takde keje..
sekali dibagi keje... camni ler...
cepat sangat merungut!
patutlah tak penah lagi dapat apc..
hahahahha..
skang ni selain keje PA,
aku menguruskan semua urusan filing.. (ni pun keje PA gak sbnarnya)..
yelah.. sblom ni filing surat miting dan sulit jek..
dan cuti online..
releven ke tu??? ihikkkkssss..
ini arahan bos kecikkkk.. bos beso tak bukak mulut lagik ponn
tapi dah kata arahan dari masa ke semasa ye dakkkk???
buat ajeleeee.. takpe.. takpe...
kalau ada masa aku apdet selalu ar blog ni..
(cehh.. cam ler ada orang yg kesah!!! hahahahah)
tak pun.. aku ada assistant...

yesss!!! dapat apdet pun blog ibuuuuuu... :p

9 comments:

*Miss Geli^ said...

filing keja PA ke? aku tak penah pun wat filing?

.:Iz-aNn (",):. said...

aku lagi ar tak buat filing ke apa...aku kan keje goyang kaki jek...hahaha...

Echa said...

errkkk.. bukan ke wei?? kalau filing bukan keje PA.. cuti tu lagi ler bukan ek? aku rasa aku ni skang dah giler kose wat keje orang la wei.. hahahah

ratna said...

comel la anak bujang ko sorang ni.

Echa said...

ensem tak? kenan? boleh ar kita berbesan kalau sudi.. hahahahha..

ayang said...

oit. aku ni lagi r pulak typist tapi keje filing rahsia aku yg buat.. hapdate ke tuko jilid ke seme aku.. aku sorang jek wei.. huk huk.. ni ha ot pun bekenaan filing jemaah menteri jugok..

kukupink: mungkin staff lain dah benti keje agaknye.

Echa said...

entahler..aku pun pelik..staf ramai nampak kat sini.. tapi agaknya derang ni memantau ajelah kot.. hahaha..

~aSHa~ said...

filing just surat yg berkenaan bos..yg berkenaan file lain suh kerani file la wei..then..emmm yg nak file ke file berkenana tu tapi berkenana bos...ko potostat dan file ke dlm satu file timbul..senang...nak cari..sekian terima kasih....

Echa said...

kat sini lain kot.. yelah.. lain tempat, lain ar dia punya keje kan... aku seme surat kena rekod.. sekian.tq