Tuesday, April 7, 2009

Happy 28th Birthday To Me!

IT'S MY 28TH BIRTHDAY!

April

------------------------
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
- saya setia pada chenta yg satu.. :p

- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- cinta sejati memang camni kan?? hahahha

- sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
- sesungguhnya saya memang seorang yg pemalu..

- Sentiasa ingin diberi perhatian.
-kurang kasih sayangkah aku??

- Amat cemburu dalam perhubungan.
-cemburu kan tandanya sayangggggggg...

- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
- kan dah cakap... saya setia orangnya.. huhuhu

- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
- sensitip?

- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
- ye ke yg??? cam tak tepat jekkkkk..hhahahahha

- Romantik dan terlalu romantik
- wah.. ini patut diberi pujian..

- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
- cettt! sekali terluka.. selamanya terasa weiiiii.. :p

- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
- ha... susah nak cari orang setia camni.. cinta separuh mati.. hahahahhaha.. siot.

- Kebanyakan orang yang lahir dalam bulan ini boleh dianggap 'hamba cinta'seperti Laila, Juliet, Siti Zulaikha .
- bukan hamba cinta... tapi setia pada cinta... hehehehe

- Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 4,7,11,2
- tak kesah lah.. asalkan pasangan sehidup semati aku lahir bulan 1 (jan).. laki ai la tu.. hehehe

- Kebanyakan bangsa India yang lahir dalam bulan ini.

-wooooo.. ai ni bangsa melayu okkkkkkk...

16 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

hepi besday...makin tua dah ko ni ek...tapi kan bahasa apa ko pakai ni...sampaikan aku mengalami kesukaran tuk menterjemahkannya...ahahaha...

Echa said...

heheheheeh... ko kena selesaikan jugak bahasa tu..... sila terjemahkan... hahahaha

ayang said...

hepi besday... hehehe sama la kite tp aku muda cikit je dr ngko..

..nOj.. said...

epi beseday... beh nye kek... ade lg ke tu...

Mrs. Hakim said...

hepi besday..wah,sama bln dgn laki aku ler.tp laki aku minggu dpn dia nyer besday..mekasih la bagi terjemahan ciri² org yg lahir bln 4 ni.kebanyakan sama cam karektor laki aku.dan pasangan yg ideal katanya bln 4,7,11 dan 2..bln 2 tu bln kelahiran aku..kira ideal la ni yek!!ko lak cemana chah?laki ko bln bape?ekekeke..

Echa said...

aku mgkin tak ideal sangat... kordial jek kot... ahahhaa.. sbb laki aku bulan 1 weiiii... tak masuk senarai... heheh.. wei.. meh ar sambut together gether..

.:Iz-aNn (",):. said...

hurmm...baru aku paham..mekasih ler sebab terjemahkan dalam bahasa melayu kita...ekekek...

~aSHa~ said...

hepi besday..izan cite pasal bahasa apa wei..sila ckpbahasa melayu skit

Echa said...

hehehe... tadi aku buat kuiz.. suh izan transletkan bahasa kat entry aku neh.. heheeh.. tapi sbb dia masih dalam pantang.. aku dah tukar ke bahasa melayu dah.. aku tak nak bebankan pikiran dia...

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

happy besday echa.. wah sama ler kita, dapat kek dari SR tahun ni.. bestkan

Echa said...

hehehhe... kek memang bes kak... asal makan jek, memang besss...

*Miss Geli^ said...

hepi besday echa..aku lambat skit ke ari ni?

anyway, hepi besday ,....dah tua awak

Echa said...

ko lambat banyak ar nora... orang dah nak lik keje dah... ko cuti ke arini weiii..

Echa said...

neway... pada seme yg wish... tinkiu beri d muchhhh...

Y@ZeD@ said...

Hepi besday echa.. akk bukan lambat sengaja tau tp time korg blik keje, akk baru masuk keje.. huhuu..

moga pjg umur, murah rezeki, bahagia selalu..!! (standard wish la nihh..!!)

eh, kita sebaya ekk?? hihiii.. sb akk lom masuk 29 lg..!! nak jugakkkkkkk okk

Echa said...

time kasih kak aida... ni baru nak keje ke... aler.. kitaorang dah nak tido dah... hehehehehe... errk.. sebaya ekk.. okkkk.. bagi ar can.. selagi tak sampai umo 29 tu.. ahhahahha