Thursday, January 29, 2009

Cerita..

harini macam-macam benda jadi.. macam macam citer aku baca.. citer paling lawak dan kelakar sampai kuar air mata sbb gelak sakan sila rujuk blog nora dan kalau citer mohon kesian kat blog nojah la... pastu kalau nak baca citer sal kebahagiaan somi boleh la bukak kat blog zidah ni... kalau tingin nak baca citer sal anak yg didukung ayah dan mak yg membawa beg doraemaon, le singgah blog ni... kalau nak tengok citer orang announce g cuti lama-lama dan tak apdet arini.. le la pegi blog mommy to be ni.... dah penat aku baca seme tu... so, aku singgah blog ni... http://www.fajaril.net/blog/ blog yg buat hari aku sayuuuu... sedih... buat air mata menitis jugak.. tapi sbb terlalu simpati... aku dah ikuti jugak blog ni... kisah idup dan pengorbanan ibu dan ayah yg mana dalam mengejar impian, mengenepikan kepentingan sendiri demi anak anak... aku kagum... dengan ketabahan dan kekuatan derang ni.. dan meke ni adalah staf kat tempat aku keje jugak cuma berlainan jabatan... blog ni pun aku dapat dari meke yg keje kat sini... aku penah menyewa satu umah masa bujang dulu ngan kak ni... dan dia pindah dulu sbb berkahwin.. tak penah aku sangka dengan apa yg aku dah baca ni...

dari blog ni, aku dapat rasakan sinar harapan tu makin lama makin pudar, tapi kekuatan kasih sayang dan harapan serta doa tak putus-putus tu mengkuatkan lagi semangat... aku doakan dari jauh.. moga ada sinar bahagia menanti... dan moga stiap titisan air mata tu akan menjadi mutiara kegembiraan satu hari nanti.. aminn...

3 comments:

*Miss Geli^ said...

aku tak paham la cha, fajaril tu, ofismate ko ke?tapi katanya, dia bukan kat malaysia?kat mana dia?

sya's said...

iskkk.. tak pham jugak ke.. aku xplain k... tuan punya blog ni fajar namanya... dia suami kepada kak yg aku dok sekali satu umah time bujang dulu... dia somi isteri keje sini.. lecturer.. so, skang tengah futher study nak dapat phd..

~aSHa~ said...

pjg nye cite dia echa..cuba ko summarise kan leh tak...eheheh tq