Wednesday, January 28, 2009

Citer cuti lama..

Ini lah penangan cuti lelama camni.. iskkk.. bila nak bangun g keje dah malas lak... itulah ada hikmahnya aku tak jadi cikgu.. yelah... time budak cuti sekolah kan lama... hehehhe.. ada ponteng mengajar lak nanti... tadi pagi bangun pun cam ikhlas tak ikhlas je.. hehhe.. yelah.. sblom ni dapat bangun lewat sket.. anak bujang aku tu pun sebok jugak nak bangun.. ingat orang nak g jenjalan agaknya... mujur masa kuar g keje tadi dia ok.. sbb dah sumbat nugget dalam mulut dia... diam ar dia.. hehehhe..

citer sal cuti 4 hari ni... seronok rasanya... ari sabtu tu kami bawak nek ngan deqhan buat spec... spec?? cermin mata ok... bukan inspection ke apa kan... power kanta nek aku tu memestikan nek aku buat spec baru... cam bese.. ada jek alasan nak menyinggah memana pastu.. so, kami g Giant.. ramai orang gak.. yelah.. orang sebok nak raya cina.. kita pun tumpang sekaki ar.. tak beli apa pun... barang makan jek... dan bahan tuk buat bbq... plan nak buat bbq ari selasa pagi..

ahad kami tak kemana-mana pun...hari senin dalam kul 11 kami dah gerak ke macap.. umah kak MIL aku... tujuan? kumpul angpow la kan.. cam bese setiap tahun buat tu.. hehehehe... ada gambar sket kat sana... so, paham melalui gambar ajelah yeee...

FIL n MIL

ini MIL aku ngan kak dia.... ada rupa tak? hehehehe..

mil ngan kak dia ngan anak kak dia...


sister n brother in law

Aku gomok!

ye.. ye... dapat angpow.. satu tuk aku.. satu tuk en. somi dan dua tuk aqeef... toce.. toce...

so, bis dah citer raya cina... nanti sambung lak citer bbq hari selasa... daaaaa

7 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

pelik...naper aku tak dapat angpau ek cam korang...ni jeles ni...ishh..

*Miss Geli^ said...

Tiap kali tengok gambar laki ko, mesti aku berdebar..erm...lepas ni jgnla letak gambo laki ko yer cha, ko letak la gambo shahrukhan ke, farid kamil ke, harun salim bachik ke..ye?
tolong la

.:Iz-aNn (",):. said...

pe kes si nora ni...takkan muka laki echa saper ngan muka laki dia lak...muskil aku...ke korang berdua ada kisah gelap sesama ni...hahaha...

sya's said...

iskkkk.. ni apa kes ni?? tak bley letak dah ek gambo laki aku kat BLOG AKU ni.. hahahahhaa.... mencik ar... tapi aku kekadang berdebar gak tengok laki aku... same ar... hehehehe

..nOj.. said...

cehhh... gile dh korg ni... aku pn debar2 tgk somi aku... nk2 klu dia tgh menyinga.... rase nk larikn diri je

~aSHa~ said...

ish aku pung...aku berdebar2 tgk bila laki aku bukak baju...eheheehe..rasa nak peluk2 je...ahahahaha

midot said...

cha..tudung ko yg cekelat ni pun cantik..beli kat ner wei..geram aku..