Monday, January 19, 2009

AJL

malam tadi sampai umah mujur sempat lagi tengok AJL ni... walaupun dah tertinggal dalam 1/2 lagu.. iskkk.. dan keputusannya kalau aku tak silap ar kan:

Persembahan Terbaik : Faizal Tahir
Vokal Terbaik : Faizal Tahir lagi
Balada : Faizal Tahir lagi lagi
Etnik Kreatif : Farah Waheeda
Pop Rock : MUH
Juara : MUH

so, far aku rasa kali ni adalah keputusan yang paling baik kalau nak dibandingkan sebelum sebelum ni.. dan aku memang setuju 100% sbb menggunakan khidmat juri professional ajek.. takde sms bagai kan.. sbb kalau ada sms bagai.. rasanya dah boleh teka juara tu sehari sblom AJL lagi.. hehehehe.. kalau sblom ni rasa bosan sangat bila tengok AJL.. tapi tuk kali ni, aku sangat la berpuas hati.. takde persembahan artis jemputan yg membosankan... meleweh-leweh.. dan persembahan secara bermalas-malasan.. hehehe.. kali ni memang aku rasa seronok tengok.. paling seronok dan rasa bes bila derang jemput budak kecik yg menang Bintang Kecil ke apa benda aritu.. Wada tu sore dia memang power giler ar.. iskkkk... beh ar... dan hos tiga orang tu memang aku ske ar.. cam serasi jek.. dan takde la buat lawak yang bodoh bodoh kan.. takde ar berceloteh sampai buat orang bosan seme kan... tapi masing masing mesti ada pendapat sendiri kan... bukannya pendapat tu sama... dan komen aku untuk AJL kali ni:

Persembahan Terbaik : Faizal Tahir (cam tak sesuai la.. aku lebih suka kalau stacy yg menang)
Vokal Terbaik : Faizal Tahir (boleh ar kot..heheh)
Balada : Faizal Tahir (ok ar)
Etnik Kreatif : Farah Waheeda (mgkin sbb kelainan lagu tu.. dan rasanya ok la kalau dia yg menang)
Pop Rock : MUH (behhhh..)
Juara : MUH (setuju 100%.. aku pun tak tau la nape aku setuju dia menang sbb sblom ni aku tak minat punggg.. mgkin aku ske kot tengok cat kat muke dia tu.. hehehhe)

harap harap AJL yg akan datang lebih besss dari AJL yang baru baru ni... tak nak ar ada persembahan artis jemputan yg meleweh-meleweh dan membosankan... terlalu ramai artis jemputan dari artis yg bertanding... dan hos yg suka membebel a.k.a syok sendiri.. ehhehehhe...
dan kalau dari 5*, aku bagi 4.5*...

10 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

ko la pengomen yang bagus...sib baik aku tak amik port...tido lagi enak...hehehe

sya's said...

hehehe.. memang sampai umah pun dah lambat smalam... buat keje asing kan baju, kuarkan baju dari beg seme... iron baju, itu yg sempat tengok sampai bis AJL tu... heheeh.. beh ar..

.:Iz-aNn (",):. said...

aku tengah sabar menunggu hasil2 tangkapan masa kat pd itu hari...hehehe...sabar ni...sesambil tu p cek BP jap...harap2 balik dari cek up tu adalah pe yang aku harapkan tu...hehehe...

..nOj.. said...

best... aku pn setuju 100%... aku mmg dh agak MUH tu leh juara... yihaaa... minat minat... tgk pesembahan dia pn very d best la... isshh ni klu aku g konset dia ni mau terlompat2 xsedar diri gak neh....

nk komen pasal pejal tahir plak... xnafi la dia mmg superb... sore beh... persembahan beh... tp yg xminat nye dia mudah ngat over... issshh nyampah la plak

*Miss Geli^ said...

aku tak tengok pun AJL. tah, tak minat kot. baik aku tengok MAWI dan Ekin yang diulang2 pat ribu kali kat Astro tu..(siul2 sambil jeling nojah)

.:Iz-aNn (",):. said...

weiii pejal tahir naik seh dak semalam...dia ada buka2 baju ke dak??hehehe...

azrisha said...

dia pakai2 baju smlm kat atas pentas dan kerat2 rambut

sya's said...

tapi tul ar nojah... pezal tahir tu ok la jugak dia nyanyi.. tapi kan.. masa MUH nyanyi last tu.. dia bley ar terkinja atas stage tu.. tak sesuai la yeeee..

.:Iz-aNn (",):. said...

yeye nora...selagi mawi lum cerai berai(erkk...aku tak doakan tau), asik ler tayang citer kawin dia...maklumlah total abisan katanya around 5juta kan...ringgit mesia ye..hehehe..

sya's said...

eh... nanti kalau cer** ber** pun... rasanya lagi salu ditayangkan kottt... hehehe.. aku pun tak doakan yeeee..