Wednesday, January 28, 2009

Ektibiti bbq lagi...

'hari raya kedua' tu.. kami buat bbq... kali ni adik aku yg sponsor... dia yg plan seme... cam bese ar... seme balik.. so, seronok sket kan makan reramai... ayam, kerang, sosej dan ada tambahan ikan siakap kali ni.. beh ar... dan buat pagi selasa tu... panjang sket masa nak melantak tu kan... hehehe.. yelah.. kalau buat malam, masa tu singkat sket.. haahaa... dan ada gambo sket... tak sah la kalau buat mende apa pun takde gambo kan... hehehee..


2 comments:

..nOj.. said...

alamakkk... selera tul aku tgk ikan bako tu... isshh bile daryn nk beso ni... sbb kate ddy dia 'daryn dh beso sket kte g mkn ikan bako tg lumpur ek'

sya's said...

daryn dah beso tu mgkin bermaksud 'darryn yg akan bawak ko ngan laki ko'.. so, harap maklum... bertahun lagi tu... heheehhe