Thursday, January 15, 2009

Kisah Kehidupan..

http://memorizulaikha.blogspot.com/

maaf kalau menjadi salah kepada penulis blog sbb aku kongsikan kisah dia di blog aku.. tapi sbgai manusia dan sbgai seorang ibu, aku terpanggil tuk mengikuti apa yg dah berlaku.. aku tak tau la kalau ada yg dah baca blog ni... izan yg bagi aku baca tadi.. tak tau nak komen.. takde apa ayat pun yg boleh aku luahkan... sangat sedih, sebak... sangat simpati... kenapa masih ada lagi manusia iblis yg sanggup menghancurkan kebahagiaan seorang ibu... kenapa ada manusia yg takde hati perasaan.. walaupun aku tak kenal penulis blog ni.. tapi aku hanya boleh kongsi kesedihan dan kenangan dia... cuma aku harap agar apa yg terjadi akan ada pembelaan yg setimpal dan semoga sinar kebahagiaan untuk penulis blog ni muncul juga satu hari nanti... insyaallah...

3 comments:

..nOj.. said...

aku dh baca smlm... n aku dh nangis... blk keje n kt umh smlm pn still aku teringatkn ape yg aku baca... uwwaaaa aku nangis tgk daryn.... sape xsyg anak weh... anak yg kte bwk ke hulu ke hilir dlm perut selama 10bulan...

ape yg pasti... pasni bebile je bile aku rase letih, rase nk marah, rase xnk layan daryn... aku akan ingat coretan2 mama arwah zulaikha... al-fatihah bidadari syurga...

.:Iz-aNn (",):. said...

nangis aku baca kisah dia ni...sebak aku ...malam tadi dok teringat2...moga rohnya tenang disana...tu terjadi kat orang lain...kalu kat diri sendiri aku tak tau cam ner nak hadapinya...mungkin aku jadi gila gamaknya...

sya's said...

aku pun sama weiii.. giler sebakkkk.. asal nak marah anak je... tingat citer ni, terus sejuk ati tu... iskkk..