Wednesday, January 28, 2009

Citer sal anak plak..


asik la citer sal orang laen.. kali ni nak citer sal anak plak... my son okkk... iskkkk... dah 1 tahun 5 bulan dah.... tak lama lagi nak kena cucuk tuk 1 tahun 6 bulan.. tak lama lagi dah.... pastu masuk lak 2 tahun... iskkk.. sekejap je kan... pastu dah le ada adik lakkkk.. hehehhe.. nak apdet sal aqeef lak.. walaupun tak banyak peningkatan dia pun...

* minum susu 7oz.. sket jek rasanya dia minum..
* minum jarang habis betul.. mesti ada tinggalkan sketttt.. mesti punya. konfirm...
* pas minum jek, mesti cakap 'nah' pastu hulur botol kat kita
* kuat mengamuk la skang ni... iskkkk
* tak takut langsung bila aku marah dia.. pukul la camner... dia tak nangis pun..
* sedih giler kalau babah atau nek dia yg marah.. konpius aku
* lasakkkkkkkkk yakmat.. tonggang terbalik umah dikerjakan
* sangattt rapat dengan babah.. sangattt rapattt ok...
* suka makan bila ada sup sayur (mestila air tangan aku kan.. )hehehe
* suka minum vitagen...
* cepat bosan dengan satu satu benda (mainan atau makanan)
* tak suka makan biskut... tapi suka makan buah
* suka main air... tapi susah nak ajak mandi...
* xpert bab memanjat, buat terjunan bebas, bab menukang, bab porak peranda perabot
* kalau haus tengah malam, dia akan bangun g dapo okkkkkk.. sangat seram
* dah pandai tukar gelaran aku dari ibu ke 'ngah / cah'.. pleaseeeee ar
* sangat pandai amik hati orang.... so sweetttt.. kekadang nak marah tu bley lak gelak.. spoil tol
* suka berlari dari berjalan?
* tak takut apa pun... cicak pun dia nak pegang.. yarkkkk...
* jumlah gg yang tak bertambah pun... nape ye? kurang kalsium ke?
* tak pandai cakap pun lagi... ataupun malas nak cakap?
* sangat obses dengan kereta, moto dan yg sewaktu dengannya...
* tak pandai diam walaupun tengah tido... huwaaaaaa..

dah besar kan? hehehehe.. sekejap je masa berlalu... rasa baru jek kendong dia sebelah tangan.. tapi skang ni nak kendong dedua belah tangan pun tak tentu lagi.. hehehe...

6 comments:

*Miss Geli^ said...

wei, jgn kasi dia makan vitagen bebanyak. ada anak kawan aku kat opis ni kan, anak dia banyak minum vitagen la, sakit leukimia ke amnemia tah. nak bagi minum pun, sikit2 dah la..sama gak ngan sara tu, suka ngat ngan vitagen. aku bagi skit skit je

sya's said...

iskkk.. tul ke... bahaya la vitagen tu ek.. kalau camtu, aku tukar ke nutrigen lak pasni.

..nOj.. said...

ek ye ke wei.... sib baik la aritu ko rajin bli tuk kakak ktorg dh curik dh... klu x mesti kakak minum byk

..nOj.. said...

eh lupa plak... patutnye aku komen entry ko kn... mahap la cik eca ye... wei anak ko bgn mlm masuk dapur ke... isshh ni mesti dia yg letak nasik dlm jug air aku neh

sya's said...

kiranya dah selesai la kes 'momok di dapur' ko yer.. hehehheeh

.:Iz-aNn (",):. said...

nora...harris pun kata, vitagen tu menyebabkan leukimia...dak blok aku pun ada sorang gitu...mak pak dia yang kata...sib baik aku mang tak minum itu vitagen...dan tak pernah bagi ler kat anak aku tu...kekadang jek bagi...malas ar...berlemuh kalu dia minum...tak larat aiiii