Monday, January 5, 2009

5 Januari 2009

aku la yg paling lewat tuk entry tahun 2009 ni rasanya.. hehehe.. sian tol. iyelah.. bukannya ada tenet kat umah.. jumaat lak cuti... kan entry sblom ni ada sebut sal nak kuar sambut tahun baru kan? hehehe..hajat nak kuar tu tercapai jugak... tapi bukan tuk tengok bunga api ke.. bukan tuk sambut new year ke... bukan tuk jenjalan... tapi tuk ke Sepital Pantai.. kak long admitted sbb low blood pressure.. tapi tak lama. kena tahan semalaman jek.. sok dah kuar.. alhamdulillah... jumaat tu lak aku cuti... ada urusan kat asb semabuk.. kemudian ke tesco lak.. aku naik bas okkkkk.. iskkk.. dekat 2 tahun gak tak naik bas... jadi cam jakun + gayat sekejap.. sampaikan aku confius dah tak tau nak pegi mana arah tujuan... giler turun naik bas.. pastu turun balik jalan kaki lak... hehehehe... g tesco tuk beli adiah besday adik ngan adiah laki aku...

dan harini 5 Januari 2009 besday adik lelaki aku yang ke 17 tahun... 'SElamat Hari Lahir yg ke 17 rip... moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. dan tolong hentikan perangai yg boleh memeningkan kami kami di rumah tu.. '... hehhehhe.. aku just belikan adiah wallet je.. kek nanti celebrate sekali ngan en. somi aku tu... walaupun en. somi pun dah dapat adiah dia kelmarin.. tak surprise langsung... benci.. dia bley tau lak aku belikan wallet kat dia.. so, dia beriya mintak nak kai wallet baru tu... sakit ati..

bila dah lama sangat cuti ni... naik keje tu rasa cam lemau jek ar... malas.. hehehhe... tapi bila sesi cetting, blogging, tu seme.. semangat jek.. iskk... baru 4 hari tahun baru ni, azam baru ntah kemana...tak bley. tak bley... kena semangat... azam baru tahun 2009 ni!fuh.. fuh... rajin.. rajin..

3 comments:

Iz-aNn said...

4 hari ke?aku hari ni hari ke 5 dah di tahun baru...hahaha...

sya's said...

hari ni memang masuk hari ke lima wei... tapi baru 4 hari dah lepas... hari ni blom lepas lagi sehari.. hehehhe..

Iz-aNn said...

tak kira2...5 hari jugak...hahaha...