Tuesday, December 30, 2008

Shah Alam dan RM0.10?

fesly nak citer sal ari cuti kami... takde kemana mana pun.. cuma semalam kami ke Shah Alam.. antar adik aku balik uitm..

di samping antar dia balik, sian lak barang dia banyak kan... bley gak ar bawak aqeef jenjalan sempena hari cuti.. dari melaka ke shah alam tu mendung jek ar... dah settle daftar seme adik aku tuh... tetiba datang lak idea nak jenjalan kat soping.. hehhe... so, bila org kg cam aku ni kuar jenjalan kat soping, mula la aura gayat tu kuar kan... g SACC MALL... sbb PKNS ngan P.A.S tu aku dah salu pegi time dok sana dulu... SACC MALL tu jek aku tak jejak lagi sbb masa tu aku dah berenti.. barulah ada bangunan tu... sian kat aku... hehehe... sbnarnya ada tujuan pun g SACC MALL tu.. sbb adik aku nak amik brooch dia yg dia tinggalkan sblom dia balik kg aritu... itu jek.. takde beli mende lain pun.. almaklumlah... bonus pun dapat 1/2 bulan.. kalau dapat sebulan gaji mgkin aku beli jugak enbeg ngan kasut bonia, sembonia yg ada sale sampai 50% tu kan... hehhheheh... pada meke yg dok di bandar, silalah ke SACC MALL tu yeee... jangan lepaskan peluang soping secara berhemah.. sbb murah kan.. jarang ar bonia buat sale sampai 50% tu... dah selesai menjeleskan diri tengok orang lain dok soping brand bonia kat sana, gerak lik melaka dalam kul 3 lebih.. sampai dalam kul 6 lebih.. lewat sket.. sbb singgah makan kuih udang alor gajah lak... ramaiii la orang kat situ... tapi memang sedapppp ok... pada meke yg nak datang jenguk aku.. silalah singgah ke alor gajah dulu.. makan kuih udang.. dan jangan lupa tapaukan aku sekali.. hahahhaa... sampai jek kat umah, adik aku bagi bil api bulan ni...


total bil api bulan ni rm13.90... dah tau dah.. automatiknya pree ar kan... tapi yg aku sangat pelik... kenapalah ada plak kena bayar rm0.10 tu... apa kejadahnya????

No comments: