Wednesday, December 10, 2008

Alhamdulillah..

Pagi ni tadi kami (merujuk kepada aku dan en. somi) ke cimb batu berendam tu... ada hal sket... dan semestinya la sal duit kan.. hehehhe... dan bukan sal pinjaman bagai yeee... sbb utang sedia ada memang dah banyak.. so, skang kami g dengan urusan tuk terima duit jek.. duit yg dah lama disimpan.. alhamdulillah... walaupun akan makan masa, tak pelah... dan pas settle kat bank, kami singgah minum dulu sblom balik opis.. beselah kan.. :) so, singgah minum kat area batu berendam gak... aku makan nasi lemak daging.. (iskk.. sedap ok....) ngan teh o' limau suam.. en. somi makan roti canai ngan teh tarik... dah selesai makan seme, en. somi pun bayar.. kami gerak lik opis la kan.. dia antar kan aku dulu.. baru lah dia balik opis.. dalam kete on d way nak lik tu barulah pasan.. total kami makan breakfast tadi hanya rm4! iskkk.. biar betul? aku cakap ngan laki aku tu.. eh.. takkan la ada promosi pagi ni sarapan makan apa jek.. satu menu Rm1???? biar betiklah kan... mgkin salah kira.. so, alasan tuk ke kedai tu lagi.. en. somi kata.. ingat yeee.. nanti kita datang lik kedai tu... kita bitau.. pulangkan duit dia... heheh.. kira pagi ni sarapan kami yg mengenyangkan tu hanya rm4 total dia.. lik plak office, kak opis aku bagi kupon tuk amik daging korban kat kampus durian tunggal... so, dalam kul 11.30pg tadi, kami seopis gerak ke kampus induk tuk amik daging korban tu naik van jabatan jekkk. hehheeh... beselah.. dah ada kemudahan, kita kena gunakan sebaik baiknya... so, murahlah rezeki tuk hari ni.. alhamdulillahhhh...

No comments: