Friday, December 12, 2008

Daaa.daaaaaa..

Sat sat lagi dalam kul 10.30pg kami seopis akan bertolak ke Taiping.. perak.. iskkk.. ada bengkel ok.. bengkel bajet.. tak paham la kan.. mesti kata... 'eiii. takde tempat lain ke nak buat'.. hehehhe.. aku pun pikir cenggitu gak.. asalnya nak buat kat cherating nuuu.. tapi disebabkan bos aku ada hal kat taiping esok, dan hari ahadnya pulak kami akan ke kenduri kawen anak Naib Canselor UTeM ni.. kat kedah tu.. so, kami di'mesti'kan buat di tengah-tengah. heheheh.. 'saya yang menurut perintah' okkkkk.. so, ahad nanti barulah sampai ke melaka ni... so, doakan perjalanan saya ke saya selamat dan dilindungi dari sebarang kejadian yg tidak diingini yeee.. semoga saya selamat pergi ke taiping dan selamat sampai ke melaka hendaknyaaaa.. dan tuk pengetahuan jugak.. mgkin isnin saya akan bercuti.. kengkonon penat la kan... tapi tengok dari tentatif cam makan, tido, dengar sket sket, pastu mandi kolam.. itu jek.. hahaha. siot jek kan.. memandai jekkkk.. tapi bos dah cakap 'kita pegi bersantai jekkkk'.. iyelahhhh tu.. so, nantikan kepulangan saya dengan cerita bengkel tersebut yeee... daaaa.. daaaaaa...

1 comment:

Iz-aNn said...

aler...rindulah saya...sob...sob..