Tuesday, March 31, 2009

citer aritu...

aku baru dapat apdet arineh.. hari senin aku bercuti.. semalam baru naik keje... ari senin tu banyak tul perkara nak kena settlekan.. dan kebetulan en. somi 'bercuti tanpa izin'.. apekah maksudnya? lantak.. hahahaha... dan, aku pun 'bercuti dengan izin'.. so, berbeza kan?? :p semalam jugak ada masa tu.. pegi buat surat beranak aqeef yg baru.. sbb surat beranak lama dia dah ilang... ilang masa pindah randah duluuuuu... dah lama sedar pun ilang.. dah cari cari cam nak giler... dah give up.. barulah g buat baru.. itu pun tunggu baper lama nak buat tu... kena la bayar rm5..dah tu tak tau nak merayau ke mana.. perut pun dah lapar.. yelah.. punyalah lama nak tunggu tuuu... pas amik no, isi borang... pastu tunggu no.. dah kena panggil, sign lak borang.. pastu kena tunggu lagi.. dalam 2 jam buang masa gitu jek.. kalau ler tak ilang kan bagus... iskkk.. cuai giler... dah settle, g giant.. pizza hut... mana set yg murah murah tu jek... aqeef plak dah lapar sangat.. bole lak lembab giler servis kat pizza hut tu... bis sudu seme dia campak.. segan giler aku... dah tu.. jalan jalan sket.. li hanger tuk baju aqeef terus lik umah.. itu pun dah malam.. sbb kuar pun dah t.hari kan.. itu citer ari senin yeeee...

Citer ari ahad lak.. ada buat beseday atirah yg ke 6thun.. dah beso dah kan... tak buat besar besar pun.. buat makan family jek.. lagipun mama tirah pun dalam pantang lagikkk... so, goodies pack seme takde.. kalau ada pun, untuk nursery ajelah... dan kalau yg ada datang pun.. mak mertua kak aku kebetulan datang dari pahang jenguk anak cucu dia... dua kete gak ar... menu haritu.. nasi ayam tanpa salad.. hehee (kak long buat), spagetthi (ni aku taram).. kastard jagung ngan ais limau je.. itu sajeeee.. tapi nasi ayam tu masak dua periuk nasi jugak ar... 8 pot beras rasanya.. banyak gak kan?? hehehehe.. ooo.. kek tak dilupa... tengok gambo ajelah yeee..


dan tak ketinggalan gambo anak aku yg selekeh tu... tengok ar... berlari sana.. berlari sini.. tak pandai diam.. muke pun jadi berkilat.. padahal baru mandi neh... memelok abg aiman dengan bersungguh sungguh :p


4 comments:

~aSHa~ said...

aler bestnye tiup2 lilin....uhuksss...teringat kat bb...dia tak tiup2 lagi lilin..padahal dah beli kek 2 kali dah...tp ada je menghalang nye...

sya's said...

la... abg kacau ke... hehehe.. ko suh adik tiup lilin time abg tido la weiiii..

*Miss Geli^ said...

patut la aritu blajar nak wat spaggeti..wei, ko wat ke tu?amcam?sedap?

sya's said...

ha la weeeiiii... ini fes time tau buat... aku ikut resepi laen.. tak guna langsung itu prego.. bolognese maggi nyer serbuk tu... oregano bagai...tadokkkk.. aku guna bahan yang sangat simpell.. alhamdulillah.. jadi.. nanti aku tempek resepi skali..