Friday, March 13, 2009

Seeeeee...

cantik kan signature aku tu.??? hehehee... time kasih nojah sbb sudi luangkan masa tuk buat signature aku... ada orang jeles.. hahahahahha.. saper??? ntahhhhh.... tinkiu... nanti 9 bulan lagik, kita tukar ye yang baruuuu.... okeeee..

9 comments:

..nOj.. said...

ehehehe... nti byk bhn n byk idea aku wat lg tuk korg sume... yg santek2 ye...

sya's said...

ha.. itu lah yang sepatutnya.. hahahaha... jangan lupa yeee... aku menungguuu...

.:Iz-aNn (",):. said...

cehh...ini tidak adil...

ayang said...

tanteekk.. mau jugakkkk!

..nOj.. said...

wat bisnes bagus gak ni... hehehehe... ayang klu nk sila email gambo... bg tau skali nk tema kaler mende n wording skali...

*Miss Geli^ said...

aku tak nampakkkkk

LissaMayel said...

oit sya...kenal aku ker??ikikekek..tak kenal memang sajer r..aku baru2 jer merangkak kat sini nih...so tak pandai sangat nak memblogkan diri aku nih...erm..nampaknyer aku pung nak kena mintak tulun sifu plak ler...ko add ler aku yer..

sya's said...

erkkk... nojah.. aku kena ada komisyen okkkk.. sbb aku dah promosi ko kat sini.. ahahhaha...

azah.. ko kena mintak tunjuk ngan mentor izan atau nojah.. aku ni kira protege derang lagi neh.. hahahahhaa...

.:Iz-aNn (",):. said...

cehhh...nAMA AKU Jugak yang ko sebut ek...aku nak bersara dah ni weii...cari nora la...hahaha