Friday, March 27, 2009

Kepimpinan Melalui Tauladan!!

betul ke pepatah (pepatah ke kita panggil? atau bidalan? atau peribahasa?? ) lantakkan... janji dapat dipahami dengan jelas.. :p kalau betul ayat tu.. perlu ke aku ikut apa yg pegawai aku buat neh???? tido di waktu keje.... pastu dah kena panggil... dengan pegawai atasan, mula buat baik.. buat muka innocent.. terus kelam kelibut buat keje.. cam tak cukup tangan?? tolong ar.. sakit mata... bila dari mata turun ke hati.. terus sakit hati lakkk... mesti ada yg cakap.. yg elok tu kita ikut.. yg tak elok jangan ikut... aler... kalau yang elok pun.. aku tak nak ikut... tak patut dijadikan teladan.. mgkin bagus dijadikan sempadan jek.. aku pun tak tau kenapa lah aku nak siap buat entry tuk perangai dia tu.. masalah yang memang menjadi masalah besar skang ni ialah dia menunjukkan 'kebizian' dia tu depan mata aku.. asik ke hulu ke hilir.. muak la tengok muka dia... jalan kat tempat lain bley tak? ikut lah jalan mana pun.. asal jangan lalu depan aku.. pastu buat keje dengan mulut bising... biar seme tau la dia tengah bizi gamaknya.. sakit la telinga aku kan... dan paling menyampah.. bila melibatkan aku dalam kebizian dia... ooooo.. ini lagi buat aku panas ati... paham tak kes skang ni?? so, memang patut aku masukkan kes ni dalam blog aku kan???? kan????

4 comments:

*Miss Geli^ said...

bagi no tpn officer ko tu..biar aku ceramahkan!

sya's said...

ke ko nak tanya, camner dia bley tido dalam bilik semayang tu tanpa gangguan wei??? ko ingat aku tak tau??? hahaahhhah

ayang said...

kalu bule ko tempek jek gambo dia.. mana tau kot2 aku jumpa kt jj leh aku tersepak ke.. tersiku ke.. haha

sya's said...

aku dah tepek dah pun sbnarnya... hehehehe...