Tuesday, March 17, 2009

Bengkel Part 1

Cehhh.. cam ar bengkel beso-beso kan?? padahal bengkel dua tiga kerat jek orang yg ada.. makan, makan, dan makan lagi... tapi beselah... bergambar tu perkara wajib kan.. so, memang gambar melebihi apa yg dibincangkan tu... :) dari 14-16 Mac 09, Bengkel Penyemakan Projek Penyelidikan di Selesa Beach Resort, PD. (ada kene mengena ke aku ngan research ni seme) jawapannya tidak.. hahahha...( so, kenapa pegi?????? )... sbb kalau aku tak pegi.. tak meriah la majelis kan?? heheheheh... tak. tak... bos aku yg suh pegi... ajak santai santai.... lagipun yg pegi aritu... 7 orang sajorkkk... yg nampak ramai sbb ada 3 staf yg bawak family termasuk bos aku... jabatan aku pun bukannya ramai sangat... kenapa kat pd??? 'sbb kat pd ada laut.. '.. bos aku ske lauttt.. itu jawapan yg paling tepat...dan bos aku ske jenjalan.... itu lagi tepat rasanya... so, tak yah citer bebanyak ar... lagipun zidah tak baca pun.. dia tengok gambo jek.. :p




ni gambo bilik... balcony.. dan pemandangan dari balcony tu... cantik gak ar.... dah pree... hehehhe..




ini gambo kuar jenjalan petang tu kat pantai.. blakang otel jek... lawa pantai dia.. biruuuu... yelah... start bengkel malam tu... so, sampai dalam kul 3 lbih tu.. merayau ajelah dulu kan... posing posing... :)

4 comments:

~aSHa~ said...

kali ni baru nampak ko bam bamskit..gambo2 sebelum ni takde la nampak ko tembam spt ko katakan...tapi gambo last sekali tu jelas sekali

Echa said...

aku dah banyak kali cakap... ko yg tak mao caye kan... so, aku dah bagi bukti pun... hehehhehee...

♥cikmOt♥ said...

asiklah ko ni p kursus...jeles ar gini...

Lissa DeBeauty said...

wa..wa..sukenye...dia dpt p pd yer..erm..untung ko sya dpt bos yg mcm besh tuh...nak g mana mesti nk seret sekali pa nyer..mcm la si pijot tuh...