Tuesday, March 24, 2009

Ari Selasa

Pagi ni aku awal okkeyyyy... kul 7.10pagi aku dah swipe kad staf... tak caye?? bis tak reti-reti nak tengok aku posting ni kul baper?? hehehehhe... bagus kan??? kan??? yelah.. sampai kat lobby kul 7.05pg...nak masuk lobby nak tunggu pintu yg sliding bukak sendiri tu.. tak mao nak guna manual... hahaha.. pastu jalan lenggang kangkong baru g swipe.. dah swipe tunggu lift lak.. sambil berangan.. dah naik atas.. sorang umat pun tadek.. yelahhhhhh .. awal pagi kan.. :p bukak dulu mangga gabak kat pintu tu... bukak lampu.. (ala-ala guard katanya).. pastu korek idong seme... betol tudung.. barulah on pc... hehhehhe... rasanya ini kali pertama awal camni kot datang keje.. hahahahaha.. itu yg kekwat semacam terus ada entry baru tuhhhh.. yelah.. kiranya arini nama aku tak naik kat board tuk yg datang lewat la kan... hahahahaha... ske.. ske... yg bebenarnya laki aku nak g kl pagi ni.. kul 8 kena ada kat opis dia...itu yg benarnya... tapi elok gak datang awal... huh! bangga sekejap..

4 comments:

~aSHa~ said...

ehehehe bangga aku dgn ko

ayang said...

huh kul 7 aku baru nak mandi..

sya's said...

heheheh... cam ayat perli jek.. mencik aku .. hahahaha..

ayang.. ko yelah... dekat.. aku neh.. dari jasin tuuuuu...

..nOj.. said...

aku kul 7 td tgh basuh berak daryn...