Thursday, March 5, 2009

Jom Jom Jom Jom.. Jom Eboh.. Eboh.. !! HEBOH!

Memandangkan haritu nak aplod gambo masak masak ni punyalah payah.. (sampaikan izan ngan nojah cakap aku menipu) so, bila dah bley aplod gambo ni, haruslah aku tunjukkan bukti aku main masak-masak ujung minggu lepas kan.. hehehe.. tengok ar.. gambo kuali itam tu seme.. :).. lagipun takde gambo nak apdet, kang tak kul lak entry takde gambar...




pastu lak nak citer sal jom eboh aritu... bukan join dari awal pun.. pi sana pun hari terakhir jom eboh.. itupun pas maghrib... g teman en. somi closing booth dia jek. tak jenjalan pun.. tengok konsert apatah lagi.. ujan lebat weiii.. tak koselah kan.. dengan anak lagi... so, dok dendiam kat booth jek.. layan kan mata, layankan anak.. masa last konsert tu kan ada bunga api bagai... tengok dari booth ajelah... aqeef punya takut.. sampai melalak.. kemain kuat lagi lak tu... iskkkk... spoiled tol.. aku dah seronok tengok berdentam dentum bagai.. hehehehe... time nak closing booth tu lak, 'cik anissa' datang kat booth tu... dah dia datang menyerah diri, kena la amik gambo kan.. sbgai bukti jumpa artis... hahahaa... lagipun tengok dia ok jek.. slamber jek borak borak ngan kitaorang... kalau maunya datang kerek bagai.. aku boooo layan jugak.. hehehe.. layan gambo la... sian zidah nak baca panjang panjang nanti.. hehehehe..






nak selitkan jugak gambo en.somi yg nak interprem jugak dalam blog neh.. aku ikutkan.. kalau ingkar, tak bau syurga lak nanti.. :) ni sbgai bukti en.somi 'bekerja' la kan... hehehe






gambar ni aku ada musykil sket ar kan.. perlu ke senget sket paler amik gambo gitu?? hahahaa... dia teleng ke?? iskkkk.. jeles? blom tahap jeles lagik ar.. sbb derang mik gambo tak pelok pelok kan... hahahaha... tapi aku paling musykil bila laki aku cakap 'ingat nak rapat lagi amik gambo ngan fougous ni, tapi takut lak tangan kena tetek dia'... apa kena mengena tangan yg berada kat belakang tu.. bley kedepan dan kena tetek dia??????? megik??

16 comments:

En. Ajoi said...

my green oil.
dulu aku hampir nak ceburi bidang nie tapi tak jadi.
memang untung besor jual natang nie..

Ahkak Geli said...

aisemeng..muka laki ko la plak......

kau kunciiiii cintakuuuuu di dalammm hatimuuuuu....

Echa said...

ko tau gak ek...heheheh.. ntah.. aku pun tak tau ar...

nora... aku salah aplod ke.. nak aku samar-samarkan muka laki aku.. ataupun digantikan dengan muka tom kurus???

♥cikmOt♥ said...

hehehe...megik ni..aku baru nampak gambar...dari semalam aku tekan tau...

{ e'mie } said...

uhukss..asyik laki ko ajer yang bergambo ngan artis..apa jadi nih...kahkahkah...

Echa said...

mie... apa yg dah jadik? dah memang laki aku dua hari kat sana... lagipun booth dia bebetul depan otel mitc tu...

Ahkak Geli said...

eh apa nama ikan yang ko goreng atas sekali tu?

ikan tu kan kalu belah belakang, sumbat cili boh, bawang ngan belacan besnya....

Echa said...

ikan cencaru goreng.. aku buat camtu lah.. tapi aku tak letak belacan.. letak cili blend, bawang... ikan cencaru goreng sumbat...

♥cikmOt♥ said...

tu bukan ikan jaket yang terkenal ke tu...hahaha

Echa said...

nama sebenar dia cencaru.. kiranya kalau nama glamer barulah panggey jaket... heheheheh..

.:fyzz:. said...

poziah gous tuh nyendeng je huby ko chah..ish..tapi kan nama per yg citer dier jadi ala2 bety tuh ..ira apa tah..hmm sekali tgk cam are da pun ada ..ala areda budak ss dulu2..

♥cikmOt♥ said...

weii...gambar ketiga yang ko ngan aqeef dok bergambar ngan artis tu kan...aqeef dok skodeng tetek artis tu ker...ishh terukla anak bujang ko ni...hahaha...

Echa said...

aku anti faugous okk.. hahahaha... izan.. aku pun tak tau apa yg aqeef tengok sangat tu... bukannya beza sangat pun ngan aku nyer... agaknya dah bosan ko tengok aku nyer.. ahahahhha..nak beralih pandangan...

~aSHa~ said...

laki ko dah jadi businessman ke....waaa caya la..

~aSHa~ said...

ops lagi satu....laki ko dah taraf dgn artis ni..so nanti kalo jumpa laki ko..leh ar bergambo dgn dia....kengkonon dia artis la kan..

Echa said...

wei.. apa tetiba jadik bisnesmen neh... takde... bukan.. itu barang kompeni.. takde nyer bisnesman.. hehehe....

wei.. apa jadi artis lak... takde langsung ke arah itu... hahahaa