Tuesday, March 24, 2009

Ujung Minggu Suda!

lewat sket entry wajib bila naik keje ni... entry tuk ujung minggu... hehehehe... takde g mana pun.. sbb takde modal nak citer, so, aplod kan ajelah citer tuk ari sabtu aritu.. ari ahad dok umah, so, takde citer yeee...

kitaorang (merujuk kepada aku, en. somi dan jugak budak bucuk) kuar sket dari kawasan ar... ke mana?? haaaaa... ke sini...




kami ke Kluang.. tujuan??? amik spec en. somi... huh! jauh lak tu nak g amik spec jek... ntah bila masa dia g beli kat sana.. dah rosak.. ada warranty... nak g amik pree la ni kengkononnya.. buang minyak adelah.. hahahaah... (gambar di atas bukan fokus kepada pelakon tambahan di bawah itu sign board yeeee. amma!)

ini gambo dia time nak pegi yeeeee...


Ada jugak rupanya gambo aku secara tak matang tu.... mujurlah izan ngah berpantang dan aku suh dia berehat dari blogging dan ceting seme.. heheheheeh


dan ini gambo time nak balikkkkk.. apa perbezaannyaaaa???? (takde adiah, harap maklum!)

dan makan, amik spec tu seme... jenjalan sket sket.. (jalan tanpa soping yeeee).. singgah lak kat funzone tuuuu.. dah aqeef melalak tak mao lepaskan stereng kete daytona tu weiiii.. tolong ar... melalak kat situ jugak.. sakit giler ati aku.. huh!

on d way balik melaka, singgah ayer itam.. li buah... kalau sesaper lalu, jangan lupa singgah sini.. buah dia boleh tahan murah dan sedap sedap lak tuuuuu.. aku li kundang, jambu air sket...



pastu.. lalu tangkak pulak.. singgah li nasi lemak yg orang kata sedap tu... tak tau la sedap tang mana... rege rm0.80 je... ramai lak tu yg beratur nak li... kalau lambat sket, habis!... tu seme tuk kami bertiga tau... giler banyak...

kosong jek kan... sedap lagi nasi lemak aku .. aku makan sebungkus jekkkkk... (ni ayat jeles.. sbb laki aku makan banyak nasi lemak orang ni.. kalau nasi lemak aku buat... sepinggan jekkkkk!!!!) hahahahahah...

6 comments:

Unknown said...

nasi lemak tangkak tu kat mana.. kot2 la akak balik segamat boleh singgah tangkak beli nasi lemak

amboi jauh giler amik spec.. tapi tak pe la ada can sesekali berjalan jauh kan.. bila lagi nak makan angin kan..

Anonymous said...

pg blk muka sama je... isshh... wei kundang tu mmg nmpk bes la... aiseh... leleh2 air liur gua

Echa said...

wei.. muke memang menten camtu bila dok kat car seat dia tuuuu.. muke tak puas ati camtu la wei.. haaaha.. suar dia tu yg beza... hahaahaha..

ayang said...

baik2 makan wah kundang tu yek.. makan jgn bercakap2 tau.. kang takut tertelan bijik lak weh.. hehehe...

Echa said...

kak mimi.. nasi lemak tu bebetul kat traffic light kat kedai moto 'kok hwa' kot nama dia... kalau kedai moto tu belah kanan, warung tu belah kiri... warung biasa jek kak.. tapi ramai orang beli nasi lemak dia...

Echa said...

ayang... aku kalau makan buah kundang bergelak ketawa pun takpe.. sbb aku jenis ptong buah tu.. cam ptong epal tu... hehehehhe... baru syokkk.. kalau makan terus camtu.. tak bes.. isi tak rasa banyak.. heheehhe