Monday, March 21, 2011

Hilang?

Masa hari jumaat haritu... saya MC... :)

Tapi dah siap tinggalkan satu auto published entry .... 
Ada entry saya beli daging dendeng dari Farah... 
Tapi ada komen katanya tak jumpa Farah kat FB.. 

Pelik jugak rasanya.. sbb saya dah pun dua kali beli dendeng ngan Farah ni... 
Msg kat FB pun ada lagi.. cuma nick dia dah ilang.. gambar dia pun takde.. yg ada cuma msg dia... 



Ini adalah link entry kali pertama saya order ngan Farah.... 

Dan ini adalah link entry yang baru.. kali kedua order ngan dia... 

Tapi.... bila cik anon tinggalkan komen... memang cecepat saya on FB dan cari Farah tu.. tapi memang takde dah okkkkk... 

Sangat pelik di situ... kat Profile yang salu dia tag pun ilang dah nama tu... hehehehehhe... 

Mgkin sesiapa yang berminat nak order... mgkin boleh terus sms atau call farah kottt... Sbb kat FB dulu pun.. dia ada tinggalkan no hp dia : 012-578 2567

Maaf ye kengkawan... Mgkin juga ada prob ngan FB account dia.... saya pun tak pasti sal tu... 

Takut jugak saya bila saya sebut sebut dalam blog sal makanan ni... dan ada plak yang teringin... 

Tapi tak pat... ishhhh.. serba salah rasanya... hehehehehe... 

Cubalah call no hp tu yeeee... rasanya ok kot saya tinggalkan kat sini... sbb kat FB dia pun ada no hp dia dulu...  ok.. sekian.. :)

3 comments:

~aSHa~ said...

kalo ai teringin, yu tlg poskan ke tak?

eima said...

dah delete ke

..nOj.. said...

wei kalau takde jumpe jugak, ko kena buat daging dendeng tu gantikan farah. bahaya ni. ramai yang kempunan kang. hehe