Monday, March 14, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa - boleh ke tengok?

Masa masa macam ni... 

Boleh tengok wayang ke tak??? 

Ni bukan filem seram kan?? :)

Eh... kebetulan bos nak blanje staf ni.. tengok wayang.. rugi tak pegi... 

Tapi kalau tak boleh masuk panggung.. dapat beli popcorn...pun jadiiiiiiiii... 

Tetiba rasa nak makan sangat popcorn kat panggung wayang tu... 

Pop corn en. somi beli semalam kat jusco... tak sedap sangat... 

Bukan tak bersyukur.. tapi rasa tu lain sangat... kurang rasa la .. hehehehehhe... 

boleh ke tak boleh masuk panggung ni?? 
********************************************************************************


* kepada sahabat sahabat yang sekarang di Jepun tu... 
saya mendoakan keselamatan dan kesejahteraan mereka.. 
simpati dengan apa yang sedang melanda Jepun... 
harapnya seme selamat dan dilindungi Allah.. aminnnnnn...

4 comments:

me suya said...

boleh tengok.. xseram pun.. filem epik.. sejarah.. tp tak membosankan.. seronok je suya tgk.. efek pun bagus

Nana said...

hehehe
mana ada seram
aksi je la lebih kot
aku dulu masa pregnant 8bln
nengok cite i am legend
part2 ganas2 terkejut2 tu
tersentak aku
smpai damia dlm perut
dok kick2 hehehe

atty's said...

citer lawan2 je nie..

selamat menonton..

umilia said...

boleh je wei..aku br mgu lps gi tgk i am no 4..best gile cite tu..mgu lps aku da 37 mggu..ni da 38 mggu..huhuhu..rs nak gi tgk wyg lg je..