Friday, March 18, 2011

Terima Kasih Kawan-kawan!

Untuk entry ni.. aku rangkumkan je sekali yeeee... 
Ada yang dah lama betul aku terima... 
Dah jadi darah daging dah pun... 
Ada jugak minggu lepas.. 

Bungkusan pertama ni... aku terima dari... http://anumceritera.blogspot.com/
Ini adalah isi kandungan bungkusan kiri tu... 

Dedua makanan ni adalah didatangkan segar dari Sarawak... 
Meke satu family ke Sarawak.. jadinya aku amik kesempatan mengirim... 
Selamat tiba dan selamat dah segalanya.... Tq pada anum n family yeeeee... 

Bungkusan belah kanan tu adalah order yang aku buat dari Farah... 
Repeat order kiranya... kat Facebook je.. korang search la Farah Dendeng... 
Banyak jugak jenis makanan yg dia jual skang... 
Tapi setakat ni aku masih setia dengan Daging Dendeng... Sedap wei.. 
Kalau sblom ni aku beli 1/2 kg... kalini aku order 1kg terus.... :) 

Bawah ni plak sampai minggu lepas....  
Sampul putih adalah dari http://ibudamia.blogspot.com/
Aku dengan tak malunya mintak dia kupon dominos... 
Dan dia dengan baik hatinya telah poskan kepada aku... 
Alaaaaa. dah dia offerkan.. 
Kebetulan sangat plak.. 
Kat Melaka baru bukak 2 cawangan Dominos.. hehehe.. 
Tq nana.. siap ada pesanan... aku suap kali pertama je ingat ko ek.. 
Kali seterusnya... mgkin tak ingat dah.. hahahahaha
  

Dan anvelope satu lagi adalah dari 
Aku dpat FM seperti kat bawah ni... 
Sbb menang GA yang dia anjurkan haritu... :)
Dan.. ada satu lagi FM dari Sawarak.. tq yeeeee.. 
Kepada sesiapa berkenaan...  
Eh.. seronok apa kalau terima barang.. 
Baik barang yang kita beli.. 
Atau barang pree.. 
Tapi kalau barang yang dibeli sendiri dapat pun dah suka.. 
Inikan plak barang pree.. gile apa tak suka??? hahahahahhaa... 

10 comments:

eT said...

hehe...sonoknyer...banyak tu hadiah...
yg terubuk masin ngan kek tu best tuh...ada sape2 nk pos mai sini x?hehe

Anonymous said...

dah search farah dendeng, xde pun.. ce bagi link.. cebagi..cebagi... kebulur tgk dendeng tu..

tlg jgn wat sy kuciwa!

..nOj.. said...

lawo la fm bulat tu wei. tu gambar negara mana tu

Anonymous said...

cari dlm frenlist yu pun xde farah dendeng..

tlg la jgn mainkan perasan ai...

sile jawab segera!

hahahahahaha

Anonymous said...

cari dlm frenlist yu pun xde farah dendeng..

tlg la jgn mainkan perasan ai...

sile jawab segera!

hahahahahaha

Ena said...

syoknya..

tahniah!

::Mamalyna:: said...

okey, dah selamat sampai... sila tepek2... nasib baik fm tue okey, coz ia seramik...

✿ etiey erywan ✿ said...

paling suka yang kek sarawak tuh. huhu ikan terubok pun best..

tahniah!

Nana said...

hahahaha
segan wei
tunjuk nota cinta kaler kuning tu kekeke
berbaloi wei
pakai kupon tu
aritu aku pakai
masa beday party
gile menyandar pastu
bli 3 free 3 heheheh

Farra Dhelina said...

byknya hadiahhh