Monday, March 14, 2011

rajin?



Aqeef memang rajin skang.. 
Memandangkan ibu dia kemain 'kelesa' lagiiiii... 
dia amik pendekatan positif.. tolong kemaskan apa yang tak kemas tu... 

susun susun mangkuk... 
kemas kemas mangkuk... 
Sebaik rumah memang pakai plastik je... 
Takde arcopal... perek bagai... 

Kalau aqeef hilang.. memang takde tempat lain nak cari.. 
Kat dapo la diamnya tu... 

Sekarang aku adalah nak mencecah 30 minggu... 
Dan bulan depan aku akan mencecah 30 tahun... 

Waaaaaa... begitu bermakna no 30 tu kan.. 
hahahahahahha... 

8 comments:

*Miss Geli^ said...

sama jugak la ngan kenit aku kat umah tu..sibuk main sudu, teko bagai...

penign aku

Echa said...

agaknya anak anak kita ni sibuk nak jadi chef kot... hehehehehe...

::Mamalyna:: said...

suruh aqeef datang umah aku, tolong kemas coz cik lyna suka sepah, hehehe

mama tisya said...

kejap dh 30 weeks...rajin aqeef tlg 'kemas' ye...nasibaik bkn kaca....

**fm langkawi dh smp..tq

Mama AqiL said...

rajin sungguh abang long tue ye...aqeef rimas kot tgk mangkuk2 tue berselerak...hihihi

Echa said...

mama lyna...

aku tak keberatan dia nak datang sana wei.. takut nanti berat mata memandang..berat bahu memikul.. hahahahahaa.. takut sampai sana dia tolong lyna 'mengemas' je.. hahahahaha

Echa said...

mamatisya...

rajin... memang rajin.. hehehehe.. sekejap je dah 30 weeks kan... memang cepat masa berlalu... tak sabar dah ni.... :)

dah sampai ek... alhamdulillah.. sampai jugak akhirnya...

Echa said...

mama aqil...

itulah wei.. segan aku dibuatnya... aku pun naik rimas jugak bila dok kat dapur je keje budak sorang tu.. hehehehe