Tuesday, March 22, 2011

Bukti Aku Mengandung! :)

Dipersembahkan la... 

Gambar aku from head to toe.. :p

Nampak kan.. kan.. kan.. aku nandung kan?? 
Ada plak yg tak caye wei... geram je.. nandung ni mana boleh tipu... 

Setakat botox tu boleh sorok wei.. perut aku ni tak boleh sorok dah... hahahahahah
Eh.. kang ada plak yg ckap.. 'boleh letak bantal'... hahahaha
pelis la.. dari letak bantal.. lagi elok aku pakai baju ketat ketat.. nampak bodi kan... :p



Dua gambar atas ni masa pegi Program PINTAR kat Permaisuri Resort haritu... 
Gambar yg baju biru reramai atas ni... tu gambar sebelum aerobik.. kemain senyum.. 
Dah terkinja-kinja... penat... rasa nak tercabut kepala lutut.. 
Kalau nak lagi jelas... aku bagi gambar efek tepi... 
Memang seram sket kalau gambar efek tepi ni.... :p

Dagu berlapis... pp bak kelapa dilayang layang... 
jari runcing cam ketam crabstick... 
tu blom tengok lengan... tengok sket tepi lengan tu.. 
Lemak di mana mana... 
Pastu tengok bawah sket... tu perut tu... perut original termasuk lemak laaaaa... 
Comel kan... hahahahahahha

Aku dah 32 minggu dah wei... tak yah nak query aku mengandung ke idak ke.. 
Doakan yang terbaik tuk aku nak bersalin ni je.... 
Wokey... terima kasih.

17 comments:

Ena said...

hehe..

dah peggy memg ler sana sini naik.. ena pun sama gak.. tp sayang tak pernah ada pic masa peggy.. erk?? erm..pk jap.. :P

..nOj.. said...

ko ke yg baju kaler pink tu wei? anbelibebel. mmg betul ngandung rupenye. haha

wei aku tau tudung pink ni. ko beli gak yg ni kan. cantek

::Mamalyna:: said...

tudung pink tue mmg anbilebel..

*Miss Geli^ said...

aritu masa makan ngan echa kat kg baru, dia bole minum air buah besar sangat..anbelibebel..

sebab aku kagum, aku lupa amik gambo dia....

~aSHa~ said...

echa....semakin cun la...mcm preknen anak gegirl je...sbb lain skit dgn yg dulu....

eima said...

ade ke yg tak caya ... huhu
aku doakan ko yg terbaik ye kak ...
jgn lupa amal doa nabi yusuf tu ...betui ke doa nabi yusuf ...

Echa said...

ena.. kena ada gambar tau.. kenangan.. hehehehehehe.. kenangan yang tak boleh dilupakan.. :p

Echa said...

noj.. memang aku la tu... tu aku cakap.. gambar sipi memang dia mengerikan sikit.. hahahahahahaha... caye la wei..

Echa said...

mamalyna.. anbilibebel kan.. hahahahahahahahhahaaha...

Echa said...

ms geli... tu baru saiz M kan gelas tu.. tak cukup.. ingat nak mik saiz L ke.. XL ke.. tapi segan kat orang kiri kanan.. hahahahahaaha

Echa said...

asha.. cun ke... haaaa.. ko bagi komen mendamaikan sikit.. hahahahahaha.. apa pun.. amin weiiii... anak apa pun tak kisah.. (tipu sket..) hahahahahahaha

Echa said...

eima...

memacam doa dah aku baca wei.. skang sblom tido pun baca doa dah.. si kecik tu mengajar baca doa je skang ni.. hehehehe.. apa pun.. tq ek wei...

atty's said...

kty doakan semoga semuanya selamat ..takecare tau

Echa said...

kak attys... thanks... banyak banyak... harapnya pun seme ok....

✿ etiey erywan ✿ said...

hehheheh.. bape bulan?

Hazlina Shahrel Mummy HK said...

tahniah... semoga selamat semuanya nnt...

Farra Dhelina said...

ttp comeeeeyyyyy :)