Monday, March 28, 2011

Habis Sesi Mengidam

Dah berbulan dah simpan perasaan nak makan doyan.. 

Bila dah banyak bulan ni... nak bersalin dah... baru la berani nak cari cari durian ni.. 
Masa tu pun doyan tetiba je masa nak cari tu payah sangat.. 

Padahal sblom ni melambak lambak tepi jalan orang jual.. 
sudahnya memang jumpa sebijik je... itu pun masa tu dah ada orang timbang dah... 

Sbb aku buat muka kesian.. makanya dapat jugak la aku makan doyan yg mahal ni.. hahahhaha
RM24 sebijik yeeeee... 

Tapi ok la kot.. isi dia sedap... 






Puas ati... tapi kalau dapat lagi.. pun ok jugak.. makan aritu pun tak banyak... 
Sebijik tu.. bagi bagi jugak ke rumah mak... 

Dapat la rasa dalam 4/5 ulas... ok la tu.. dari takde... :)
Eh.. doyan ni beli dah lama pun.. bulan lepas... hehehehee... 

Saje tak nak letak awal.. nanti kang cam nak lagi je.. tu letak lambat lambat sket.. hehehe

12 comments:

eima said...

kak cam aku nih dah bleh mkn ke blum ... aku teringin sgt ..huhu

br nk masuk 3 bulan... risau plak nk mkn takat seulas 2 tak pe ke ??

Echa said...

eima... aku nak ucap tahniah dulu la ek.. heheheheehhe...

tengok jugak kot... aku dulu nandung fes.. aku makan jugak tau... alhamdulillah.. ok.. tapi bukan makan sebijik.. aku rasa seulas dua gitu..

ko jamah la sket.. kat jari laki ko tu ke... takut jugak panas kan durian ni...

..nOj.. said...

sedapnye. ni pakai camera mahal ke ni. kemain lawo lagi gambar jadiknye. gile terliur aku

Ena said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... DAPNYA..
NAK SEULAS!!! ;D

Echa said...

noj.. mana de kamera mahal wei.. ije yg beli kamera mahal aritu.. heheheheheheh... ni kamera kompak aku yg biasa tu wei.. lama gile dah kamera tu.. agaknya sbb doyan kot.. tu nampak sedap je.. hahahahahaa

Echa said...

ena... meh la makan sekali.. tapi cam tak cukup ni... isi dia kemain sedap.. dah mahal kan.. kalau cakap tak sedap.. rasa nak cubit diri sendiri je.. hehehehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Akak tgk durian kat blog ko ni terus sms suh cik abang beli ptg ni.. X tahan tgk.. Terasa2 kat tekak ni

Mrs. Mel said...

cha, aku nyampah la kau post gambo doyen.. :(

Anonymous said...

heheh
aku ms pregnant kan damia dlu
xpernah ngidam plak buah doyan
9bln xsentuh doyan
smpai damia pon xmkn doyan

Echa said...

kak mimi.. memang sedap la kak deroyan.. heheehhehee... saje je.. sementara melambak orang jual ni... elok beli.. takut terigin time musim takde je.. naye

Echa said...

mrs k... doyan tu masih tak boleh lawan ngan gambo makanan kat blog ko wei.. hehehehehehe...

Echa said...

ye ke nana wei.. rugi.. rugi.. hehehe.. tapi adik aku lain plak.. dulu mak aku banyak makan doyan... tu yg dia tak nak lagi tu.. hehehehee