Wednesday, July 1, 2009

Wellllllll....

ehem.. ehem.. amacam layout blog baru??? mengancam tak??? nampak gegirl sangat ek.. heehehe... aler.. jeles ar tuh.. hahahaha.. ayat jahat.. padahal. berpeluh peluh buat... kalau dalam sejam lagi mengadap, konfirm pitam.. keje hapa pun tak buat.. dok mengadap mende alah ni je.. giler hapa... iskkk..


*nojah cakap.. layout ni renda dia tu.. cam renda spender... tapi kalau tengok bebetul.. memang rupe ropol spender pun kan??? baju tido pun ada gak.. iskkkkk.. takpelah.. nampak sket cam cekci.. (ada kene mengena ke).. heeheh.. tapi nojah cakap .. 'better dari sebelum ni.. '.. sbb sblom ni nampak cam itammmm je.. dia pun naik marah.. tapi harini tidak lagi.. hehehehhe..

3 comments:

..nOj.. said...

lawoooo... mmg nmpk gegirl... yg line kt tepi ni mmg nmpk cam ropol spende... hehehe... tp lawo...

Echa said...

hampeh... cam ropol spender ko ke?? spender aku takde ropol.. yelah.. li yg murah.. longgok longgok nyer.. plain je..

Mama Lyna said...

betul echah, cam roper renda spender jer...hehhe...tp cun!cun! aku pun sama cam ko, beli longgok jer...plain kaler...