Monday, July 13, 2009

Yeahhh!!!..Mentor 3

Semalam final Mentor 3.. beh.. beh.. dan seperti yang dijangka, Black protege pada Mas Idayu menang... memang sore dia beh ar.. tapi kan.. sepanjang mentor musim ni... tak tau la kenapa aku rajin ikut konsert setiap minggu.. kalau mentor dulu, tak ikut pun tak rasa ralat.. hehehe.. cam ler sedare mare masuk kali ni.. hehehheh... okeh.. tanpa disuruh sesaper, aku nak komen finalist mentor semalam..


Fira protege pada Lah Ahmad:
- Sore dia sedap gak... tapi itulah.. persembahan dia caca marba kan?? mgkin dia nak tunjukan dia bole bawak seme lagu... tapi... memang konpius.. tapi ok la dia nyanyi pun.. cuma pada konsert malam tadi.. nampak cam dia kelam kabut sket pun iye kot.. tapi ntahlah.. ini pendapat dari mata aku ler...

Chaq protege Ajai:
- Pada awal-awal konsert.. dia memang menyerlah kan?? memula tu rasa dia bole menang.. tapi makin lama makin menurun markah dia.. tak tau la mana silap.. tapi aku memang sukeeee giler tengok dia menari ngan stacy malam tadi.. besssss... rasa rasanya dia lagi sesuai jadi penari kot... pandai la dia menari..

Black protege Mas Idayu:
- Black ni cam sesuai la nyanyi lagu lelama camtu.. hehehe.. dia pandai xpressi muke dia.. pandai dia bawak lagu tu.... kan?? kan?? tapi aku memang dah agak la dia ni menang.. iskkkk.. mata aku ni nampak cam dia ni jujur betul ar.. lurus.. tapi ntahlah kan... :p sedih tul bila dia nangis bila menang tu... emosi giler.. hahahaa..

anyway.. tahniah pada seme... seme balik bawak duit kan..... hehehe..

dan.. tahniah sekali lagi pada JUARA!

3 comments:

ayang said...

ye la mmg patut pung dak black tu menang... huhu tak sesia aku vote utk dia.. suara mmg mantap.. lg pung i mmg suke abg2 yang kaler gelap2 gini.. hehehe

Echa said...

erkkk.. ko vote ke??? hehehhe.. seingat aku.. aku tak penah vote mana mana rancangan realiti ni.. yg aku penah vote.. sms tuk BERSAMAMU je.. hehehe..

ayang said...

hehehe tatau la.. tetiba jek cam kenkonon terlebey kredit suda... hihihihi