Wednesday, July 22, 2009

Bengkel ICC

Aku ada bengkel dua hari.. .. @ lebih sinonim dengan makan makan pree tuk org gomen.. hahahaa....

Bengkel seperti di bawah ni... 'Bengkel Kumpulan Inovatif dan Kreatif ' (KIK) @ ICC @ nama sblom ni KMK...

Kat mana??? haaaaa...

Kat Avillion Legacy, Melaka...

Komen tentang tempat :

Bilik Bengkel : OKLA.. SO.. SO.... :p (tapi terbuka sangat.. aku nak betulkan spender pun takut takut... mana tau ada org lalu kat blakang ke kan? .
. ) hehehehe...

ni kawasan tempat makan... lawooooo kan.. tang kubah dia tu yg tak tahan tuuu... cam masejid... hehehhe..



bengkel buat apa??? ha... tulis tulis kat kertas.. bincang bincang.. perah otak cari idea.. dan paling aku tak suke buat ialah.. presentation... saper dah pegi tu... tau la camner kan?? kan??

Komen Peserta : Bosan! heehehe... bosan la weiiiiii...


nak tertido aku.. bukan per... sbb ntahla.. jiwa aku tak sesuai la ngan mende buat projek.. seme ni.. present seme.. hehhe. jiwa aku lebih sesuai ngan dok opis, ceting, apdet blog.. hahahaha...

tapi sekurang kurangnya, aku dapat ilmu baru.. kawan baru.. sekian, tq

4 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

uisshh...tak berkembang la...asiklah kat dalam melaka jek..suh ar wat jauh sikit...

midot said...

cha..tudung ariani ke?? ariani dah bukak kt melaka kan?? ari tu ada sale ko gi tak??

Echa said...

tak berkembang?? ko tak nampak kembang kat sana sini tu.. cukuplah kembang tu weiii. hehehehe

midot.. ariani ke... takde la weiii... de zahra.. ariani dah bukak kat melaka.. tapi cam kata nojah.. terkuis lak tudung rege 800rm.. berpinar biji mata jap.. hehehe..

midot said...

cha..ariani ada yg murah gak lah..tak sume mahal..