Thursday, July 16, 2009

Hari Tidak Berbelanja...

On d way g keje tadi, dengar kat Hot FM... Ada ke hari ni??? hehehhe.. Hari Tidak Berbelanja... tahun lepas tak ingat.. cam takde.. sbb rasanya memang aku belanja setiap hari.. :p

Ok.. Selamat Hari Tidak Berbelanja.. hehehhehe.. sesuailah kot.. sbb harini aku puasa... kiranya sampai sblom Maghrib nanti aku takkan berbelanja la kan?? kan?? harapnya time berbuka pun tak berbelanja besar la.. cukup la makan malam biasa je.. hehehe.. ye keeeeee???? tapi dalam pale otak ni memacam menu dah ada... tengok la... baru kul 8 lebih... lama laginya nak berbuka tu kan???? moga kita berjaya menyokong Hari Tidak Berbelanja hari ni yeeeeeeee..

chaiiyookk.. chaiiiyyookkk..

6 comments:

~aSHa~ said...

chaiyoo...chaiyook...aku pun nak try la utk tidak berbelanja...camno ek.....mesti nak terapi gak ari2 kat kedai pak abu tu...walau roti butterscoth jerk...

Echa said...

bule beli.. tapi ko jangan kuar duit la... ko guna duit laki ko ke... duit kawan ko ke... suh derang blanje.. hehehehhe.. kiranya kita tak berbelanja la kan?? hahahhha.. jahat....

ayang said...

ye la kan, ptg kang g soping guna duit laki la kan? kan? kan?

Echa said...

ha yela.. dia tak ckap Hari Tidak Berbelanja Sekeluarga... so, kita je yg tak berbelanja.. kira menyokong la tu... hehehehhe

..nOj.. said...

tp aku dh beli sik lemak ni... nk gak ckp kt makcik td xnk bayo or bayo esok je... tp segan la plak, org ramai beratur

Echa said...

terpaksa takpe... lagipun ko bantu makcik tu.. mgkin dia susah.. dapat pahala.. heeheheh