Tuesday, June 30, 2009

Selamat Hari Lahir, Mak....

28hb. Jun aritu.. ari Ahad, besday mak aku yang ke 57 tahun... Selamat Hari Lahir Mak.. Selamat Panjang Umur dan Sentiasa dimurahkan Rezeki... :).. so, hari ahad tu kami (merujuk pada family aku, family kak long.. mak, nek, adik adik aku) - dua buah kereta.. kuar awal.. lepas lunch terus kuar..

g TESCO.. cam beselah.. TESCO ada baby fair kan... susu murah.. ooohh.. skang ni aqeef dah minum sustagen junior 1+ vanilla yeee.. murah giler.. rm21.++ saje sekotak.. sbnarnya sblom tu aku da beli 2 kotak.. tapi ingatkan nak beli lagi la hari ahad tu... tapi dah bis koooo.. rugi.. rugiii.. tapi banyak lagi barang murah.. g la.. bb fair sampai 8 Julai ni... oh yaa.. pampers murah yeee.. pet pet rm25.++ sajeeee... mamypoko pun sama.. XL50 rm45.++ sajeeee..sila terjahhhh...


gambar barangan takde.. tapi gambo aku ade... harussss ada...

dah settle seme... p C4 lak... kat C4 sila borong Dynamo yeee.. sangat murah.. rm18.++ saje.. 5kg okkkkk.. ha... dari C4, kitaorang gerak ke tempat yang memang dirancang... ke Anjung Batu.. makan ikan bakar... heheehhe.. sempena besday mak aku, dan kebetulan ada 'rezeki lebih' sket arituu.. alhamdulillah... kongsi la dengan family kan... walaupun skettt.. biar berkat.. hehehehe..


menu cam beselah kan.. siakap bakar, sotong goreng tepungg, udang masak cili, kailan ikan masin, kerang bakar, epal jus ngan air suam.. ini menu stended.. nasi lemak jangan dilupa..


beh tengok gambo ni kan??? seme pandang kamera kecuali nek aku.. sombongkah? malukan?? heheheh.. nek aku low profile.. dia tak suke interprem... hahahah..



pandai bebudak ni buat hal sendiri.. bagosss. bagosss.. senang mak pak nak melantak.. tapiiiiii.. harus ada habuan di tangan yeeeee... sila sediakan uwang kecil...

kami hadiahkan mak purse... carlo rino.. sama sejibik sejibon cam zidah dapat aritu...

ini gambo kami adik beradik ngan mak...

ha.. ini kesudahannya citer makan kat anjung batu.. try la.. memang konfirm sedappp. hehehehhe..

3 comments:

~aSHa~ said...

mmg sedibik....bolehla kami bergambo bersama plak lepas ni..eheheh

Echa said...

apa yg sedibik... makanan tu ke...

..nOj.. said...

nape aku tgk ko ni mcm dh kurus sket je