Tuesday, June 2, 2009

Hari Pertama ....

hehehe... saya melaporkan dari tempat baru yeeeee... tempat duduk baru... meja baru... opis baru.. bos baru.. baju je lama.. hehhe.. lebih bagus dan lebih lawooooo dari tempat lama.. hahahaa.. (ayat tak puas ati kena pindah.. lantak!) tapi siyes... sedih.. :( tapi aku bole jek idop kat sini... :)

nanti nak citer sal btn plak... komen sal BTN... : BES!

sambung kendian la... ni skang kena rajin sket... aku ada azam di tempat baru neh... nak keje bersungguh sungguh.. ceting bersungguh sungguh... blogging bersungguh sungguh.. tapi keje tu tetap no. 1.. :p





6 comments:

..nOj.. said...

kami nk tgk gambo opis baru... kasi tunjuk la bilik baru weh

Echa said...

iskkk.. segan la aku nak amik gambo weiii... kang terus derang rijek nak berkawan ngan aku lak nanti.. dah ler takde kawan ni...

.:Iz-aNn (",):. said...

aler...ko kawan ler ngan bos ko tu...

Echa said...

a'ah.. bos aku pun ajak aku kawan ngan dia pagi tadi.. tapi aku tak nak... nanti dia naik lemak.. hahahaha..

*Miss Geli^ said...

bos baru ko gatal tak?banyak uwang?

Echa said...

yg soklan nora ni payah sket nak jawab... hehehhe.. sbb dia ni kesemuanya 'lebih'... no komen... hehehhe..