Wednesday, May 27, 2009

Huwaaaaa..

pepagi lagi aku dah dapat berita sedeyyyy.. sangat sedeyyyyy.. aku bencila... aku kena transfer lagi... ke pusat komputer pulak.. tengok ar tu..derang buat aku ni macam bola... mana nak sepak, sepak je.... takpe.. mungkin ada hikmah kan??? aku terima la.. sbb aku pun bekerja, ada majikan.. so, apa yang ditentukan majikan tu.. aku kena terima jugak.. tapi aku sangat sedey... aku baru je kat sini... walaupun macam macam yg jadi.. ada jugak mende yg menyakitkan hati.. tapi aku suke kat sini... mgkin kat tempat baru tu takde dah kawan... bosan giler... jauh lak tu... kat kampus induk sana tu... bosannnnn gilerrrrrrrrrrrrrrr... tapi kan.. tak tau la nape aku ni sedey sangat.. sbb aku dah rasa seronok ngan kengkawan kat sini... ntahlah... mgkin pasni payah sket ar nak ceting kot... nak main game... nak blogging.. nak tengok youtube.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..


6 comments:

..nOj.. said...

alaaaa transper lg ke... errmmm gaknye ko ni org terpilih weh... dianto ke induk tu... dkt ngan umh kan... nti lunch leh mkn kt umh ngan si kecik ko tuh... ha kn bes tu

Echa said...

huh! yelah.. yelah.. bosan giler... aku tak sampai setahun dok sini... menyampah plak aku ar... yela wei.. pemegang ijazah tu bising salu... dia nak bos jugak... nak ada elaun PA tu... tu yg aku kena mengalah ni.. bangang.

*Miss Geli^ said...

abis, ko dapat bos baru ni dapat elaun PA tak?

sape pemegang ijajah tu?

Echa said...

ntahlah wei... dapat kot.. bos ni bos yang paling 'ditak nak orang'.. hahahaa.. bosan giler.. ntah saper aku nak kawan nanti dah neh..

~aSHa~ said...

kawan la dgn bos...ehehehehe

ayang said...

heharap kalu ko transper tu xde la cam opis aku nih.. kene hangkut segalanya.. meje, kosi, seme2 lah.. kalu bole tapak kasut pun xleh tinggal.. hurmmm

kukupink: gudluck kt tmpat baru weh.. tambah2 kawan, tambah2 pengalaman.