Tuesday, May 12, 2009

Entry Makan Pree

Lama dah takde entry makan pree kan? sbb salu sangat... segan lak nak buat entry makan pree je. nanti ada lak org cakap yg 'org gomen camtu ler... asiklah makan pree'.. hahaha... tak pun. 'wah.. asik makan pree jek, save la duit.. cepatlah kayo'... hahahah... :p

Semalam ada buat makan makan skettt.. buat pot luck... kiranya memasing bawak juadah sendiri la kan.. ada jugak yg bawak 'perut' dan bawak 'buah' je.. hahahaha.. siot.. lantak ar.. ni blog aku.. kelucahan tak melampau..

memacam menu semalam.. senak perut aku.. ada sate, spagethi, rendang ayam, nasi impit, rojak, pizza, sandwich, buah, agar-agar, cocktail.. ntah apa lagi, tak ingat dah... makan.. makan.. makan.. dan makannnn.. pastu tapau bawak balik.. hahahhaah.. beselah kan.. jangan membazirrrr.. kek tidak dilupa... sbb makan makan ni kira sambut sekali sebeday staff dari jan sampai mei 09 ni... bos aku sempat la tanya kan.. 'nape tak sambut jek sekali.. jan sampai dis 09 ni?? hahahhahah.. '.. perli okkk.. paham ajelah.. dan juga kami meraikan staf yang nak berpindah... so, blah.. tata.. hahahahhah..

layan gambo makanan dulu...


ha... amik ko.. makanan jek penoh satu meja.. atteee.. sate aje dah 300 cucuk... senak, mengah makan tanpa henti tu.. hehehe.. ada makanan yg tak sempat nak rasa pun iyeee... alahaiiii... dah ler sate dia sangat sedapp.. pergghhhh.. sate.. sate sate.. jek yg aku sebat..

gambo aku ini ajelah satu yg ada... abaikan ajelah bdan aku yg dipam pam tu... tak ngandung pun.. lemak jek yg ada.. heheheh.. ini pun ihsan orang yg sudi nak ngamek gambo aku... padahal.. kamera aku jugak yg berkhidmat sepanjang majelis.. ada jap lagi mesti orang suh aku email gambo dia neh... huh! :p

ni time bos bg ucapan.. hehee... bos aku kai spec itam tu.. bukan per weiii.. mata dia saket... org panggil 'tembel' ek.. ntahlah... tapi teruk gak tau masa dia tunjuk keadaan mata dia tu.. ngeri gak.. elok gak ar dia kai spec.. dari tak kai.. hehehhe

start lambat tau.. kul 1.30pm baru nak start makan.. tunggu bossss... beselah.. nak lebih afdhal, biar seme ada, baru makan.. perut seme dah berlobang.. sambil tunggu, sambil makan.. sambil tunggu sambil minum.. sudahnya separuh dah masuk perut.. heheheh.... kul 2.30 pun masih makan lagi.. hahaha.. :)

No comments: