Thursday, May 21, 2009

Lagi Gambar Peram






ni sambutan sebeday adik aku... sebeday dia bulan 5... 7 Mei.. tapi dah sambut awal.. tak ingat dah bila aku sambut ni... tapi seingat aku.. sekali ngan mother's day tuk mak ngan nek aku aritu.. :)..
baru dapat nak tempek gambo neh.. kelupaan aku dah... layan ajelah gambo... kali ni takde kek SC yeee.. sian dia tau... aku li kek kat jj jek.. sbb kek SR sold out.. bole??? takpelah.. janji ada kek kan??? tapi rasanya adiah lagi penting.. kek tadek pun takpe.. kan? kan?? hahahaha..

itu adiah.. carlo rino tu mak aku bagi dia purse.. body shop tu.. kak aku bagi dia pepium ngan losyen.. uncang cinonet tu dari aku ... hehehhee... dalam tu earing pearl.. itu sajeekkkk... takde lain dah... layan ajelah gambo yeeee...

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

sya...SC tu kek cap apa???kalu SR aku tau la...secret recipe...ce bitau sikit...

Echa said...

ko neh... cam cikgu tau... itu dikira typo.. maafkan saya... saya tersilap... hehehhe.. dah dibetulkan pun.. mahap ye cikgu.. hahahaa