Friday, June 26, 2009

Sekali Harung

Kali ni entry secara pukal yee.. sekali harung apdet... memula kita citer sal ari tuk ayah, babah, bapa, papa, walid, abhi aritu.. oohh.. dah lepas dah yeeee.. 21 Jun aritu.. hehehe.. aku je yg tertinggal keretapi aritu.. heheheh.. petang tu kitaorang g klebang.. owhh.. sblom tu ada lagi tempat yg kitaorang pegi.. tapi kang panjang sangat lak citer aku kat sini.. boring giler nanti.. skip yg itu.. terus g klebang okkkkk... sbb kebetulan mak aku ada, dia sebut nak makan cendol sedap.. haaa.. mari la kita.. gambar cendol seme takde.. yg ada gambo makanan aku je.. yelah.. sbb blog aku kan.. kalau mak aku ada blog, mgkin dia letak la gambo cendol dia kat situ.. :p.. so, aku order char kuey teow kerang ngan abc..... aku bagi 3/5 la.. tapi cendol dia siyes sedappp... aku ngecek mak aku sket.. hehehe.. katanya sharing is caring kan... hehehhe..



ha.. yg ada pun gambo aku ngan anak aku je la... yg lenlain seme cam artis ar plak.. jual mahal bila nak bergambar.. artis yg banyak skandal kan payah sket nak bergambar.. hahahaha.. tapi aku artis yg bersih.. itu yg bergambar sana, sini... konon! (tengok lengan aku.. lengan ke.. peha ke.. aku pun tak pasti. yg pasti dia terletak selepas ketiak dan sebelum siku... ) :)

ha.. tahun ni takde kad.. aku resign.. adiah??? yg bawah ni bole dikategorikan adiah??

aku orderkan tset ni... kat sini kalau nak order.. http://didaijau.fotopages.com/... kak syuda yeeee... kalau nak senang lagi.. ym terus.. bole dapatkan id dia pada aku... so far, aku puas ati.. yg benarnya nak letak ler gambo elmo ke.. badut ke kan.. tapi tak sempat.. dah 'last minit oder' katanya.. heheheh... berebut wei nak buat tset sempena hari bapa.. pelik jugak aku... tempahlah baju melayu ke.. songkok ke kan... nak tset jugak.. !

ha.. yg ini tempah sekali ngan kak long aku nyer aritu.. ni laki dia punyeeee.. yakni bg long aku... dah order sama kan.. sama ler design.. rege jek lain..sbb stiap hurup tu dia cas yeeeee... sekian ajelah berakhirnya Hari Bapa untuk tahun ini....

Akan bersambung dengan entry lain.. daaaaa

No comments: