Thursday, June 18, 2009

Kek Batik..

Aritu aku ada order kek batik... komen???

-sangat puas ati... sedap.. sbb tak manis sangat... tekak aku sangat sesuai dengan memenda yg kurang manis ni.. tuk mengelakkan kencing manis yeeee... hehehe... tapi sedap..

aku order hari khamis dan tiba pada hari jumaat.. sampai dalam keadaan sangat selamat.. tiba dalam keadaan yg cukup baik.. kek tanpa berpotong.. aler... korang ptong la sendiri kan... pemalas tol..seme nak siap sedia masuk mulut jekkkkk... hehehhehe.. tapi ok la kalau tak berpotong kan.. sbb bagi aku, kita boleh potong ikut suke kita... ari sabtu dah selesai seme kek tu... banyak mulut yang makan... seme puas ati.. tapi kek tu kalau lembut lagiiiii.. lagiiii sedappppp... neway... tima kasih la pada tokey kedai.. sbb sudi amik tempahan... harapnya takde ngidam lagi dah... :p.. pada yg nak order, bole order kat sini.. insyaallah.. tak menyesal...

*saya tidak dapat sebarang komisyen yeeee... cuma berkongsi 'rasa'.. sbb aku dah beli kan.. so, aku tolong buat testimoni kat sini... bukannya pas buat testimoni, dapat satu kek pree.. tidak sama sekali.. tapi kalau nak bagi, apa salahnya.. heheheh :)

ini rope bungkusan yg baru tiba.. jumaat petang tiba... tu aku letak alamat siap siap.. senang kalau ada yg nak buat penghantaran istimewa pada aku nanti kan.. hehehhehe. eh.. no tpon pun ada tu.. lupa lak aku nak buang.. ha... yg kengkawan nak tipon takpe.. tapi kalau ada yg rasa nak kena 'tarbiah' ngan laki aku sbb menelipon secara lucah dan mengganggu ketenteraman rumahtangga.. silakan... :p

ini bukti penghantaran pada hari khamis, jam 10pg... hehehe.. kena letak jugak ke mende ni??sbgai bukti tak kiranya.. :)

ha.. ini mungkin motto bisnes kottt... yg atas tu terjemahan ayat di bawah tu.. dalam bahasa jepun... sambil membeli.. kita belajar yeeee...

ini ropanya kek batik yg aku received... blom lagi berpotong yeee.. diterima dalam keadaan baik... takde pecah bagai pun bekas...


ini lak dari pandangan depan... tinggi itu kek nyer.. nampak kan kengkawan.. hehehehe..

ini rupa kek yg dah dipotong..


5 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

tunggu aku ngidam baru leh order...hehehe

Echa said...

huh... baper lama lagik tuuuu... oder sblom mengidam senang.. heeheh

Mama Lyna said...

tengok tulisan pun aku dah tau sape yg buat kek batik tue...

Lissa, Azah, Ct, Angah, Kak Chaq said...

wah..aku suka...aku suka kek nih...yummy..sungguh menyelerakan aku nengok...erm..aku rasa kek ni ajer la yang aku pandai buat..itupun kekadang keras cam batu gak......

Luth Textile said...

sedapny..
nk nk..

salam kenal dr luth textile..
tuka link ek.. da link bgtaw la tau..

tq..