Wednesday, February 18, 2009

Orang Baru


Petang semalam lik awal sket.. amik atirah, aeyman kat sekul, terus gegas lik kg.. mik aqeef ngan mak nak bawak g spital lak... gedebak, gedebuk dalam kul 9 gak ar sampai .. dan malam tadi jugak pertama-tama kali nya ujan setelah berminggu tak ujan.. sangat la lebatnya ujan tu.. iskkk.. sejuk la sket kan.. kalau tak, panas manjang... sampai jek try kol bg long tak pat.. mgkin bz lagi.. so, dok dalam kete ajelah dulu... tak lama pastu dalam 10 min, baru dapat berita kak long dah bersalin.. dia dah bersalin awal tu lagi.... terus naik level 2.. tapi derang tengah 'bersiap' lagi dalam labor room tu... iskkk.. bila tengok la labor room tu rasa seriau pun ada.. takut, seme ada ler. tingat time nak bersalin dulu.. walaupun tempat yg berbeza, tapi mestilah perasaan dan pengalaman tu hampir sama kan??? so, sepanjang tempoh menunggu tu, kitaorang lepak dulu dalam bilik tamu.. memang nak tengok sangat KU MILIKMU tu... last episode tu.. memang kira buat cam umah sendiri la kan.. dan tidak dilupakan acara bergambar secara berperingkat.. kena la ada gambar kan.. lagi banyak gambar, lagi kul.. heheheh... tapi tak puas ar tengok.. tak seme adegan dapat tengok.. mana nak layan aqeef lagi.. mana nak jenguk luar lagi.. mana nak sebok tengok bb orang yang dok kuar tak henti henti dari labour room tu lagi kan?? :) dalam kul 9.30 camtu baru settle seme.. kak long tak pat kuar lagi.. tapi bb dah ada dalam nursery... tengok tepi cermin jekkk..



so, inilah dia bb baru kak long ngan bg long.. adik pada atirah dan aeyman... bb gurl k... (memang dah lama tau..pun.. sbb dah scan) :) bawah ni detailnya.. tak yah la lagi nak terangkan kan.. hehee.. normal tapi melalui kaedah vacum.. bb 'lari dari arah tujuan sebenar'.. hehehe..



inilah dia bb... panas lagi neh.. hehehe.. bb lum ada nama lagi.. sejibik sejebon rupa aeyman.. hahahah.. dan kali ni pp dia tembam sket.. geram jek rasa nak picit picit.. :) seronok jek tengok.. tingat lak masa beranakkan aqeef dulu... skang ni dah beso dah.. sekejap je masa ni berlalu kan... syahdunya la plak...

9 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

tahniah tuk kaklong...dapat bb gurl...so wat masa skang aeyman sorang ler kumbang ek...hehehe
pasni giliran mak ngah aeyman lak kan ???dok gitu???

*Miss Geli^ said...

tahniah kak long. tengok chah, orang dah 3, ko camne? hehehhe

.:Iz-aNn (",):. said...

ni aku tak sabar ni...bila turn aku lak weii...ada sesape yang nak induce kan aku...ekekeke...

Cik Puan Mimi said...

tahniah dapat anak sedara baru.. tengok bb, ni yang akak rasa nak peknen semula ni.. hehehe

~aSHa~ said...

tahniah

ayang said...

tahniah dpt org baru.. pe kate kite sesama peknen nak??

sya's said...

nape ngan aku??? aku dah ada anak sorang yg cam 3 orang dah... hehehhe... insyaallah ar.. tapi aku kena tunggu nora jalan dulu yeeeee... aku dah tegaskan dah perkara ni.. hahahaha

En. Ajoi said...

tahniah jugak untuk kak long dari papa, mama dan jugak aqil

mak ngah bila lagi... aqeef dan besor tu.. dah pandai mintak adik dh kan..

IdzaRis79 said...

tahniah kak long ya...
cumil and cute giteww!!