Thursday, February 5, 2009

Aku Masih Di sini..

Tajuk tak tau dah nak letak apa.. tapi yg pastinya aku masih kat opis, depan pc tapi masih tak dapat buat keje lain yg penting cam ceting dan sebagainya.. ni pun curi masa nak apdet blog.. kang takut ada yg ingat aku dah berenti keje lak.. hehee.. pagi pagi tadi dah gerak ke MITC tuk Amanat NC tahun 2009 ni.. cam bese janji orang kerajaan kul 9.15 tu dah mula... tapi mulanya 9.45 camtu... dah selesai sampaikan amanat, kata peransang bagai bagai seme tu... dalam kul 12 gak ar bis ni tadi... perut dah lapo giler dah tadi... walaupun time NC bercakap tu aku dah sumbat sandwich kak sebelah aku tu dalam mulut aku.. hehehhe.. time makan pree tak bley tinggal ar kan.. makan bihun sepinggan penuh (pinggan kecikkkkkk tau), ayam goreng yg keras.. (goreng semalam agaknya.. sbb aku ada buat aksi 'ayam terbang dari pinggan tadi')hahahhaha.. teh o suam.. kenyang jugak ar kan.. itu jek yg aku makan sampai la ni... balik lak opis bos dah siap dok depan pc aku.. sangat ajaib.. sbb masa aku nak lik tadi, dia ada lagi kat sana dok borak ngan geng geng dia.. tetiba dah sampai.. ajaib.. ajaib.. tengah bergayut kat hp... iskkk.. terpandang lak notes atas meja aku 'tlong edarkan borang puspanita.. untuk semua isteri kj dan semua wanita di unic (he he he)'.. siap ada gelakan di hujung ayat... apelah kan??? hehehehe.. paksa rela tau.. mujurlah tetiba bos cakap camni.. takpelah.. isi ajelah.. yuran sy bayarkan.. hehehe.. sangat ske la kan.. seploh hengget sorang tu... nanti yuran tahunan pun jangan lupa bayarkan.. kalau bos baca blog ni... saya mohon maaf, jangan kurangkan markah skt saya.. ini hanya gurauan semata-mata.. tak serius pun.. :) ni dah rasa lapar balik dah... rasanya tak lupa baca bismillah tadi.. cepat sangat lapar.. camner la badan aku tak naik.. ingat kan kurangkan sket la berat badan aku ni... jeles ar kan tengok mummy orang kat kontan tu selim melim... mummy kat putrajaya yg kuat terapi tu pun selim gak.. iskkk.. tak bley jadi.. takkan aku nak gemuk sepanjang masa kan... tengok ar.. tapi dah terbayang lak kuih muih yg sedap semalam tu.. iskkkkkk...

3 comments:

*Miss Geli^ said...

aku ni slim sebab merana nih cah...sob sob sob..merana sebab lama tak makan macdonald..camne nih...hahhahah

sya's said...

mencik tol ngan ayat ko.. aritu ko melantak mekdonal tu kebenda????? huh!

.:Iz-aNn (",):. said...

cehh...p jelah makan gha...atas alasan si kecik ko yang ngidam...malu menda...hehehe..