Friday, February 6, 2009

ENTRY KHAS UNTUK NORA - lakiku sedang tersenyum...

Ini gambar peberet aku wat masa skang ni. sbb??? sbb nampak bahagia gitu.. walaupun aqeef tak pandang kamera pun.. tak kesah.. janji aku ngan laki aku senyum pandang kamera.. hehehhehe..

"chah, aku sekalipun tak penah nampak laki ko senyum nampak gigi balik ni karang,(mlm kliwoon ni) ko gesel dia elok2, ko amik gambar dia senyum nampak gigi yek? sekali je..yek?" (INI AYAT DARI NORA)- sila rujuk komen pada bahagian entry STIM

So untuk tak menghampakan nora.. aku tempek gambo laki aku tersenyum sewaktu bergambar... tak perlu gesel pun, aku dah ada dah gambo laki aku tersenyum tu.. dan ... gambo ni semenya gambo lama..ini jek la rasanya gambo yg dia senyum.. memang tak banyak ar.. tapi ada.. samada nora tak pasan atauupn saje jek nak aku tempek banyak banyak gambo laki aku kat blog neh.. hehehhee.. ensem kan laki aku senyum?? hahaahha... takpelah. puji laki sendiri.. bukan aku puji laki orang pun kan...



senyum kan??? masa ni tirah kecikkk lagi... tu bukti gambar dah lama ar tuh... satu lagi bukti gambar dah lama.. sandal dia kai tu dah lamaaaaa dah aku tak nampak...


ni pun gambar senyum kan?? kan??? ni gambar lama.. gambar baru kawen gituuuu.. kan aku pun ayu ayu gitu.. hehehe

ini pun gambar senyum jugak kan? kan nora kan??? tu aiman yeee.. bukan aqeef.. masa ni aqeef takde lagi yeeee... hehehhehe..

ok.. harapnya puan nora kita berpuas hati dengan gambar ni.. hehehhehe..

2 comments:

*Miss Geli^ said...

sob sob sob...

kaooo kunciiii...cintakuuuu...didalamm hatimuuuu

ratu dewi said...

kahkahkah...teruk nogha kena ngan echa...nogha tu rabun echa..ko jgn ambik hati sangat..sebab laki dier kerap senyum nampak gigi tu pasal dier pelik laki orang senyum tak nampak gigi..heheheh...